مطالب میجیک

هفته پرگل لیگ برتر فوتبال زنان/ برد دقیقه ۹۱ سپاهان در دربی اصفهان

هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با 23 گل به پایان رسید.

به گزارش میجیک ، لیگ برتر فوتبال زنان امروز (جمعه) با پنج مسابقه به پایان می رسد. چهار تیم از گروه اول و 6 تیم از گروه دوم مقابل هم قرار داشتند.

این بازی ها مهمترین گروه در اولین دربی برگزار شده و تیم های سپاهان اصفهان و Z در برابر یکدیگر تغییر می کنند. گل اول مسابقه را نگین زندی برای تغییر Z به ثمر رساند اما شقایق روزبهان همین گل را به ثمر رساند. تغییرات Z گل رقیه شهبازی را ادامه داد اما گل فاطمه اردستانی برای سپاهان دوباره به گل رسید. سرانجام سپاهان در دقیقه 91 مسابقه توسط شیدا تخشا گل سوم را به ثمر رساند و پیروز میدان شد.

معاون البرز که هفته گذشته به تغییرات Z باخت ، امروز میزبان همکاری آذربایجان غربی نیز بود. در این مسابقه سارا قمی برای البرز دبل کرد و تیم را به جلو برد اما در نیمه دوم مهناز شاهمردایی فقط موفق شد به یکی از اهداف ارومیه برسد.

در گروه دوم شهرداری سیرجان که در هفته اول استراحت داشت امروز مقابل کارخانه گاز ایلام قرار گرفت و سه بر یک پیروز شد. سهیلا نظام آبادی ، شبنم بهشت ​​و زهرا علیزاده برای سیرجان گلزنی کردند و فاطمه حسینی نژاد تک گل ایلام را به ثمر رساند.

واچان کردستان ، مدعی اصلی قهرمانی نیز در دیداری مهیج با نتیجه پنج بر صفر سرگل بوشهر را شکست داد. فاطمه قاسمی و زهرا قنبری هر کدام دو بار و فاطمه شعبان یک بار برای تیم کردستان گلزنی کردند.

در دیدار نهایی ملوان بندرانزلی با 6 گل قشقایی شیراز را شکست داد. برای انزلی افسانه اقبال هت تریک کرد و راضیه موسوی دو برابر کرد و هاجر شاهمالک گل دیگری برای تیمش به ثمر رساند. قشقایی این هفته وارد جدول مسابقات شد.

قشقایی از هفته دوم وارد جدول مسابقات شد زیرا شیراز به دلیل وجود امتیازاتی در لیگ تصمیم گیری کرد اما باشگاه و اسپانسرها از عضویت و حفظ امتیازات این تیم در لیگ خودداری کردند ، بنابراین وی در این رقابت ها قرار نگرفت. اما با اعلام توافق قشقایی برای پیوستن به لیگ ، او همچنین روی میز است.

مدافع عنوان قهرمانی شهرداری بم این هفته استراحت کرده است.

نتایج کامل هفته دوم جلسات:

گروه اول

همکاری البرز 2-1 با آذربایجان غربی

سپاهان اصفهان 3 _ 2 ذوب آهن اصفهان

گروه شماره دو

سیرجان شهرداری 3 _ 1 فیلتر گاز ایلام

این همه 5 _ صا ب ب بص

ملوان بندرانزلی 6- صفر قشقایی از شیراز

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا