برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

هدیه یلداتو خریدی؟ پک هدیه پرله سوآ

شب یلدا یکی از جشن‌های مهم و سنتی در فرهنگ ایران است که به طور رسمی در آغاز زمستان جشن گرفته می‌شود. این مراسم، ارتباط نزدیکی با تاریخ و فرهنگ ایرانی دارد و با تزیینات خاص و همچنین شعر و موسیقی، ایرانیان به استقبال فصل سرما و شب طولانی‌تر پاییز می‌روند. تاریخچه شب یلدا شب یلدا یکی از مهمترین جشن‌ها و جشنواره‌های ایرانی است که به طور رسمی در آغاز فصل زمستان، در شب کوتاهترین روز سال (شب 21 یا 22 دسامبر) جشن گرفته می‌شود.

شما میتوانید با کمک مشاوران پرله سوآ، نوع پوست خود را بشناسید و بر اساس نوع پوست خود، محصول پوستی متناظر با آن را انتخاب کنید.مشاوران پرله سوآ، شما را تا رسیدن پوستی شفاف همراهی خواهند کرد.

این جشن مرتبط با نخستین روز فصل زمستان و بازگشت نور و گرما به زمین پس از روزهای کوتاه و سرد است. تاریخچه شب یلدا به تفصیل اسطوره‌ ها، باورها و روایات باستانی متعددی برمی‌گردد. اسطوره‌ ها نام “یلدا” از کلمه‌ی “یل” گرفته شده و به معنای “تولد” یا “زاده شده” است. این نام به نور و گرما اشاره دارد که در این روزها به زمین بازمی‌گردد.

بر اساس باورهای باستانی ایرانی، در شب یلدا دو نیروی خوب و شرور به نام‌های سپیده ‌دم و سیاه دم با یکدیگر مبارزه می‌کنند. سپیده‌ دم نمایانگر نور، روشنایی و گرماست، در حالی که سیاه ‌دم نمایانگر تاریکی و سرما است. پیروزی سپیده ‌دم در این مبارزه نماد به بازگشت نور به دنیا و تحقق نیروی خوب است. رسوم شب یلدا شب یلدا با تمام رسوم و آیین‌های خاص خود، جشن مهمی در فرهنگ ایرانی است.

در این شب، مردم سفره‌هایی را آماده می‌کنند و با خوراکی های متنوع آن را تزئین می کنند. در این شب، خانواده‌ها با یکدیگر شعر می‌خوانند و موسیقی گوش می‌دهند. شعرهایی با مضامین مربوط به زمستان، یلدا یا حتی داستان های قدیمی و خاطرات را برای هم تعریف می کنند.

این شب به عنوان یک موقعیت مناسب برای دیدار دوستان و آشنایان شناخته شده است. مهمانی‌ها و جشن‌های خانگی در این شب بسیار رایج هستند. بسیاری از خانواده‌ها غذاهای سنتی مخصوص آماده می‌کنند و درکنار خانواده و دوستان این شب را جشن می گیرند. هدیه دادن در شب یلدا یکی از سنت‌های دوست‌داشتنی در فرهنگ ایران است.

پک هدیه شب یلدا می‌تواند شامل موارد متنوعی باشد که به دیگران لحظات خاصی را هدیه دهید. در زیر یک باکس هدیه شب یلدا با عناصر مختلف را معرفی می‌کنیم: شمع‌های عطری: شمع‌های با رایحه‌های زمستانی مانند وانیل، کنجد، یا دارچین که به اتاق یک حس گرمایی بخشند. نوشیدنی گرم: بسته‌ای از چای یا قهوه با طعم‌ها و اسانس‌های مختلف. همچنین می توانید این پک را گسترده تر کنید.

Did you buy your birthday present? Soa continuous gift pack

کره بدن چیست؟

کره بدن یا بادی باتر Body Butter نوعی کرم با بافت بسیار غلیظ است که می‌تواند مرطوب کنندگی بالایی را برای پوست بدن فراهم کند، این ویژگی به مراتب نسبت به لوسیون بدن قوی‌تر است و می‌تواند برق زیبایی را هم به پوست بدن ببخشد.

فواید و ترکیبات کره بدن

در ترکیبات کره بدن از انواع کره‌های شی (شی باتر)، کره کاکائو و کره انبه استفاده می‌شود و هر محصول بسته به فرمولاسیونی که دارد، خواص متنوعی خواهد داشت؛ اما آبرسانی قوی به بدن ویژگی مشترک تمام انواع کره‌های بدن است. ترکیبات کره بدن به گونه‌ای است که این محصول فقط برای بدن قابل استفاده است و به هیچ وجه نباید به عنوان مرطوب کننده صورت مورد استفاده قرار گیرد

نحوه استفاده از کره بدن

کره بدن با عملکرد بنیادی و خاصیت جادویی خود، انقلابی باور نکردنی در زمینه مراقبت از پوست بدن شما محسوب می‌شود. کافی است این فراورده را طبق اصول استاندارد استفاده نمایید تا متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بشوید:

  • کره بدن جذب بسیار سریعی دارد و به محض استفاده تاثیر قابل مشاهده‌ای خواهد داشت.
  • بر خلاف بعضی انواع لوسیون‌های بدن، بادی باتر یا کره بدن از خود هیچ گونه چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. تمام کاری که این محصول انجام می‌دهد مرطوب کنندگی بسیار قوی است.
  • این محصول را باید هر بار پس از استحمام، روی پوست تمیز قرار داد تا مانع از خشکی پوست بر اثر شسته شدن با مواد شوینده شود.
    • به خاطر داشته باشید معمولا رایحه کره بدن بسیار ماندگار است. بنابراین رایحه‌ای را انتخاب کنید که برایتان دوست داشتنی است.
    • حداقل زمان مرطوب نگه داشتن پوست توسط بادی باتر 24 ساعت و حداکثر آن 48 ساعت خواهد بود. بنابراین نیازی به تجدید مرطوب کنندگی پوست در این مدت نخواهید داشت.
    • استفاده از بادی باتر مناسب باعث می‌شود پوست شما درخششی ملایم و جذاب پیدا کند و به زیبایی شما بیفزاید.

    بهترین مارک کره بدن؛ از معرفی تا مقایسه

    در ادامه بهترین انواع کره بدن یا بادی باتر را که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، به شما معرفی خواهیم کرد. فاکتورهای مختلفی مانند برند و قیمت در انواع کره بدن اثر گذار هستند. به علاوه بهتر است حتما با توجه به نوع پوستی که دارید اقدام به تهیه بهترین  مارک کره بدن نمایید.

    کره بدن نارگیل بادی شاپ

  • برند بادی شاپ نیازی به معرفی ندارد. این برند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد، نوعی کره بدن طراحی کرده است که قابلیت نرم کردن و آبرسانی قوی به پوست را برای مدت 48 ساعت خواهد داشت. بادی باتر نارگیل بادی شاپ ترکیبی از روغن نارگیل اصل، روغن کاکائو و شی باتر دارد که همگی برای مراقبت از انواع پوست ایده‌آل هستند و محصولی بی‌نظیر را تولید می‌کنند. در ساخت این محصول از پارابن و گلوتن استفاده نشده است و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید که عطر نارگیل موجود در این محصول قوی است و به همین دلیل استفاده از آن را برای فصل‌های سرد سال توصیه می‌کنیم.کره بدن تیری هات

    برند Tree Hut یکی از برندهای آمریکایی معتبر در زمینه تولید کره بدن است و کره بدن با عصاره انبه از این برند یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توان سراغ آن رفت.در ساخت این بادی باتر از شی باتر 100 درصد خالص استفاده شده است که به محض قرار گرفتن روی پوست، تاثیر خود را نشان می‌دهد و مرطوب کنندگی قوی را شروع خواهد کرد.

    این محصول که جایزه هم برده است، همچنین حاوی پوره انبه، آووکادو، دانه ماکادمیا، روغن بادام شیرین و روغن پرتقال است که همگی باعث لطافت عمیق پوست و سلامت آن خواهند شد. در فرمولاسیون این محصول از پارابن و مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است و بعد از استفاده از آن تا 24 ساعت پوستی لطیف و هیدراته خواهید داشت.

    کره بدن حاوی عصاره آرگان و بادام برزیلی نچرالیوم

    یکی از محصولاتی که می‌توانید آن را در ایران هم تهیه کنید و کیفیت مناسبی دارد، کره بدن حاوی عصاره آرگان و بادام برزیلی از برند نچرالیوم است. این برند اسپانیایی به داشتن قدرت مرطوب کنندگی بالا بدون ایجاد احساس چربی معروف است و در این محصول به طور خاص با استفاده از آرگان و بادام برزیلی توانسته نرمی و لطافت بسیار خوبی را برای بدن به ارمغان آورد.

    کره بدن بتر شی باتر Better Shea Butter

    کره بدن شکوفه پرتقال Orange Blossom از برند بتر شی باتر، یکی از محصولات بسیار معروف در سراسر دنیاست. جالب است بدانید این برند مدعی است که در صورت عدم رضایت شما از محصولاتش، پول شما را به طور کامل باز خواهد گرداند، بنابراین می‌توان مطمئن بود که کیفیت محصول راضی کننده است.

    در کره بدن شکوفه پرتقال این برند از انواع ویتامین‌های آ، ای و اف استفاده شده است که همگی منجر به کاهش تیرگی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی آن خواهند شد و به همین دلیل نقش مهمی در جوان ماندن پوست بدن ایفا می‌کنند. همچنین وجود آلوئه ورا و روغن جوجوبا، روغن درخت پالم و روغن آفتابگردان به همراه نداشتن پارابن از مواردی است که مزایای این محصول را بیشتر به شما نشان خواهد داد. در ساختار این محصول از روغن‌های خالص نعناع و وانیل استفاده شده است که رایحه‌ای تابستان و جذاب را فراهم می‌کنند.

    کرم بدن حاوی کره گیاهی انبه شون

    یکی دیگر از محصولاتی که می‌توانید آن را در ایران تهیه کنید، کره بدن حاوی انبه از برند شون است، برندی ایرانی که با همکاری آلمان به تولید محصولات خود می‌پردازد. در ساختار این محصول از کره گیاهی انبه به عنوان شاه میوه‌های استوایی و یک آبرسان و جوان کننده بی‌نظیر استفاده شده است.

دکمه بازگشت به بالا