مطالب عمومی

هدف تداوم تحریم تسلیحاتی؛ بازگشت آمریکا به برجام یا ورود میانجی؟

هفته گذشته که “مایک پمپئو” وزیر امور خارجه ، نظر تداوم از دست این جمهوری اسلامی ایران پس از لغو خودکار آن را در 26 اکتبر این سال است رسانه ها تاریخ واکنش های زیادی نسبت به اتخاذ رویکرد ایالات متحده بروز و ظهور داشته است.

اولین و اصلی واکنش شخصیت های سیاسی و مقامات مسئول کشورهای مختلف به خصوص اعضای ۱+۵ بررسی حقوقی و سیاسی, هدف این جوانان است. S به دوباره وارد برجام می شود.

را در رسانه های محلی و محور تفاسیر و اظهارات متفاوت بود در حالی که طرح مورد نظر ما به هیچ وجه به بازگشت برجام نیست و هدف نیز برای پیگیری این رویکرد از سوی واشنگتن وجود ندارد.

وزیر خارجه آمریکا نیز پس از واکنش های اولیه رسانه ها در تلاش هستند به نوبه خود ما را به دست اما ایران با اشاره به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که این کشور به عنوان یک “شرکت کننده” در این توافق برجام و پیشنهاد قطعنامه ۲۲۳۱ مانند که آن را به دست اما ایران عملی نیست این محدودیت حتی پس از پایان دوره ذکر شده در برجام ، ادامه خواهد داد.

اصلی واکنش به اظهارات پمپئو مدیر پروژه جدید ضدایرانی آمریکایی ها در این راستا شکل که ما پس از خروج رسمی از مذاکرات هسته ای با ایران به اصطلاح برجام ، به طور قانونی نمی تواند مدعی آن باشد یا به استناد آن بخواهد عملی نیست.

بر این اساس ، ایران و روسیه موضع آمریکا را رد کرد اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرد که در امریکا آن را در عضویتش برجام آن اعلام شده است.

این در حالی است که مقامات آمریکایی بر این باورند که این قطعنامه ۲۲۳۱ چیزی جز برجام آن است آمریکا به نفع حقوقی نیاز در پیشبرد نقشه خود است و اگر “برایان قلاب” نماینده ویژه از وزارت امور خارجه ایران وزارت امور خارجه ایالات متحده گفت که با توجه به رزولوشن ۲۲۳۱ شورای امنیت به سهولت دست این ایران را تمدید میکنیم.

اگر چه برخی از رسانه ها و تحلیلگران که الهام گرفته اند که ایالات متحده می خواستم به بازگشت به برجام آنچه اما تعامل با آمریکایی ها بر میآید برای بازگشت به برجام قطعا هدف از این سناریو اما به دلایل مختلف از جمله به دلیل تدریجی مغلوب ساختن پیشی جستن در مواجهه با ایران. کاخ سفید به منظور که به اصطلاح مرگ (تداوم تحریم) به ایران تب (قبول میانجیگری برای شروع یک دور جدید از مذاکرات) راضی است.

به بیان دقیق تر … اگر چه ماشین جنگ روانی غرب است که همیشه مقدار زیادی از تلاش برای اخراج ممکن است بازدارندگی ایران در برابر خود خواهد شد اما اتاق به آنها را به راه راست به توان بالای ایران در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی-امنیتی آگاه هستند اگر در رابطه با ماهواره نظامی, نور, رسانه ها, مسخره کنند, آنها, درمان, اما آنها که باید ناپدید می شوند. آنها قابل درک است که ایران چیزی است که آن را کردم.

بر این اساس ، به نظر می رسد که تیم مغلوب ساختن پیشی جستن در چند ماه حضور خود در کاخ سفید است. سپس تست چگونه بسیاری از مصالحه و یا شکست اجبار ایران ، در حال حاضر آن باقی مانده است که آخرین فرصت با ورود یک میانجی به اختلاف دو طرف ، هم خوراک تبلیغاتی خوبی برای ما در ارائه و همچنین با توجه به مدال خود را حل مورد ایران برای همیشه گردن آویزد.

نقطه که شما می توانید مغلوب ساختن پیشی جستن است که قبل از بحران تاج و تحت هیچ شرایطی خود را از برنده شدن در مسابقه با رقبای ضعیف و فرتوتی چون “جو بایدن” به شما نیست ؟ در حال حاضر عالی کرونایی به وجود آمده در ایالات متحده نیاز خود را به برگ با نام تجاری جنسیت شکست یا تسلیم ایران است, برای پیدا کردن, اما همچنین آب فضا را به نفع خود تغییر دهید.

310311

دکمه بازگشت به بالا