مطالب میجیک

هدفم صرفا حضور در مسابقات نیست/رسما از تیم‌ملی خداحافظی نکرده‌ام

ثریا آقایی گفت: هدف من فقط حضور در مسابقه نیست. اگر بتوانم نتیجه بهتری نسبت به دو دوره قبل بگیرم در بازی های آسیایی شرکت خواهم کرد.

به گزارش میجیک، ثریا آقایی درباره غیبت خود در جام فجر و خداحافظی از تیم ملی بدمینتون ایران گفت: به طور رسمی از تیم ملی خداحافظی نکرده ام. در این اردو نیز به عنوان دستیار و تمرین حریفان به جمع بازیکنان پیوستم. مسابقات جام فجر از سطح بالایی برخوردار است و از آنجایی که سال منتهی به المپیک است، اکثر بازیکنان مطرح جهان در این رقابت ها حضور دارند. حقیقت این است که به دلیل تصادف و شرایط جسمانی ام هنوز از نظر روحی و روانی آمادگی حضور در مسابقات را ندارم. هدف من فقط رقابت نیست. البته بعد از المپیک توقعات از من بیشتر شده و می خواهم زمانی که بازی می کنم نتایج عالی کسب کنم.

ملی پوش بدمینتون گفت: هدف من بعد از المپیک توکیو این است که بتوانم رشته های بیشتری را بسازم و تجربیاتم را در اختیار سایر ورزشکاران قرار دهم. کمک به سایر شهروندان ادامه خواهد داشت تا ببینم در آینده چه اتفاقی برای من می افتد.

بدمینتون باز المپیکی ایران در خصوص حضور در کلاس مربیگری آسیا افزود: بعد از تجربه ای که در این چند سال به دست آورده ام، مربیگری یکی از اهداف من است. کلاس آموزشی سطح یک آسیا در ایران برگزار شد و از طرف آسیا به کلاس دعوت شدم. خیلی کلاس خوبی بود

آقایی در پاسخ به این سوال که آیا در آینده در مسابقات شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه المپیک نزدیک است و بیشتر مسابقات در حال برگزاری است، فکر نمی کنم شرکت کنم. بیشتر اهداف من کمک به سایر ورزشکاران است. چند ملی پوش برای المپیک تلاش می کنند و من کمک می خواهم. دوست دارم جوانان بیشتری در میدان المپیک تجربه کنند. بازیکنانی مثل سارا امینیان، مبینا ندایی، رومینا تاجیک، نسیم صفایی و … داریم که امیدواریم و به امید کسب سهمیه المپیک و مدال های رنگارنگ در آینده.

وی در خصوص اینکه آیا به حضور بدمینتون ایران در المپیک بعدی خوشبین است، گفت: برنامه فدراسیون باید به گونه ای باشد که بازیکنان بتوانند در مسابقات زیادی شرکت کنند. حضور در المپیک کار بسیار سختی است و امیدوارم بتوانیم نماینده ای در المپیک پاریس داشته باشیم. حضور من در المپیک توکیو اتفاق بزرگی بود و امیدوارم سایر بازیکنان بتوانند بدمینتون را با رنگ های رنگارنگ تری در کشور معرفی کنند.

آقایی همچنین درباره حضور در بازی های آسیایی هانگجو گفت: اعضای تیم ملی تمرینات خود را پشت سر گذاشته اند و انتخابات برگزار می شود. حقیقت این است که چون بازی های آسیایی یک سال به تعویق می افتد، نمی توانم صددرصد بگویم که شرکت می کنم یا نه. من تمرین دارم و سعی می کنم به خودم برسم. هدف من فقط حضور نیست، دو بار در بازی های آسیایی شرکت کردم و دوست دارم بازیکنان دیگر هم آن را تجربه کنند. اگر برای گوانگژو آماده باشم و بتوانم نتیجه بهتری نسبت به دو دوره قبل بگیرم، حتما برای حضور تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا