مطالب میجیک

هانیه رستمیان: تلاش می‌کنیم در المپیک بهترین نتیجه رقم بخورد

تیرانداز المپیکی ایران گفت: امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنم.

به گزارش میجیک، هانیه رستمیان در بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی در فاصله کمتر از یک ماه مانده به المپیک پاریس، اظهار کرد: به دلیل کمبود تجهیزات و فشنگ برخی از تمرینات ما آنطور که انتظار می رود نیست.” مدتی است که فدراسیون و کمیته ملی المپیک از ما حمایت کردند و در اردوهای برون مرزی شرکت کردیم که به ما کمک کرد تا فشنگ بگیریم و در تمرینات از آن استفاده کنیم.

محسن نصر اصفهانی مربی هانیه رستمیان نیز گفت: هانیه در ماده ۲۵ متر در سایر مسابقات به جز یک مسابقه به فینال رسیده است. او سعی کرد در المپیک نتایج خوبی کسب کند. او در بین 10 نفر برتر جهان قرار دارد. باید تلاش کنیم تا آماده باشیم.

کیومرث هاشمی رستمیان با بیان اینکه باید در شب مدال را در سر داشته باشید، گفت: باید با این نگاه به المپیک بروید و با تمرکزی که روی موضوع اصلی دارید و گوش به فرمان مربی می توانید این کار را انجام دهید. تجسم بسیار مهم است. رستمیان یکی از افتخارآفرینانی بود که دو سال پیش اولین سهمیه ایران را در المپیک پاریس گرفت. برای شما آرزوی موفقیت دارم و در خدمت شما هستم.

رستمیان همچنین گفت: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی المپیک توانستم اسلحه را تجهیز کنم و یک سلاح 25 متری جدید خریداری کنم. این چیز خوبی است. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین نتایج را بدست آوریم. من یک سلاح ایمنی دارم که تا المپیک در دست دارم و بعد آن را کنار می گذارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا