مطالب میجیک

نیکفر: پهلوانی از قهرمانی باارزش‌تر است

میجیک/اصفهان سرپرست باشگاه سپاهان گفت: با جدیت فوتبال بانوان را پیگیری و حمایت می کنیم. او امسال با هدف جوان گرایی و بومی گرایی وارد میدان شد و روحیه رزمنده از قهرمانی ارزشمندتر است.

منوچهر نیکفر در دیدار صمیمانه با کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: فوتبال یک اتفاق همه گیر است که باعث شادی و نشاط مردم در سراسر جهان می شود، هیجان ایجاد شده در فوتبال بیش از هر اتفاقی است. “

وی افزود: همه از بازیکنان، مربیان، داوران، حامیان مالی و تماشاگران باید از فوتبال، سکوی پر از مردم و ایجاد شادی لذت ببرند و این در دنیا کاربرد دارد.

وی با اشاره به گذشته لیگ فوتبال کشورمان گفت: زمانی که لیگ ایران «لیگ قدس» نام داشت، هر فصل فقط دو تیم استقلال و پرسپولیس قهرمان می شدند. ایده خوبی است و بعد از آن شرایط برای شرکت های صنعتی ایجاد می شود.

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: رشد و توسعه و اپیدمی شدن فوتبال در این کشور باعث شده تا تماشاگران و بحث های بیشتری در مورد فرهنگ آن مطرح شود که امیدوارم شاهد رشد و اپیدمی آن در عرصه بانوان و سایرین باشیم. باشگاه های حوزه بانوان در کشور تیم داری خواهند شد، فوتبال بانوان باید انجام شود، زیرا 50 درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و حق حضور در مسابقات بین المللی و جهانی را دارند.

وی در خصوص کمبود مکان های ورزشی ویژه بانوان به ویژه در فوتبال گفت: به دنبال ایجاد شرایطی برای ایجاد مکان های مناسب برای بانوان از جمله ساخت ورزشگاه ها و سالن هایی هستیم که در سال های آینده برای بانوان باقی بماند، بنابراین. تا گروه مکان مناسبی داشته باشد و با آرامش ورزش کند.

وی تاکید کرد: در این بخش تنها به فکر باشگاه سپاهان نیستیم. با این حال ما همه بانوان استان و کشور را مد نظر داریم. از آنجایی که ساخت سالن برای همه بانوان است، حتما زمینی را که حدود 13 هکتار در مجموعه ورزشگاه بزرگ نقش جهان است در نظر گرفته ایم و در نظر داریم با تشکیل جلسه ای با مدیرکل ورزش و ورزش، مشکل حقوقی را حل کنیم. جوانان استان. آن را حل می کنیم تا مثل نقش دنیا در اختیار فولاد باشد و در آینده هم منابع مالی تامین شود و یک قطب زن باشد. فوتبال.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حضور سپاهان و سازماندهی تیم هایی در سطح حرفه ای در رده های بانوان و آقایان نیاز به زمین های زیادی برای تمرینات و مسابقات فوتبال داریم که امروزه این مشکل در فوتبال به خوبی دیده می شود.

نیکفر با بیان اینکه از فعالیت بانوان با همه سختی ها و مشکلات حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان از ابتدا همواره حامی ورزش بانوان بوده و با احترام به آداب و رسوم، فرهنگ و دین کشورمان تلاش می کند شرایط خود را برای ورزش بانوان مناسب کند. حضور بانوان در ورزشگاه و بانوان علاقه مند به سپاهان به زودی از تیمی به هم پیوسته حمایت خواهند کرد.

وی افزود: در مورد فوتبال بانوان سیاست باشگاه این است که برای آینده سپاهان و فوتبال کشورمان تیم بسازیم پس دنبال اسم نباشید. استراتژی و سیاست باشگاه این است که از پایه شروع کنیم و جلو برویم و هر کاری که لازم باشد در این زمینه انجام خواهیم داد.

سرپرست باشگاه سپاهان با تاکید بر اینکه روحیه سلحشوری برای ما از قهرمان ارزشمندتر است افزود: هدف از ورزش روحیه جوانمردی، سلامتی و رشد افراد در محیط خوب و مناسب است که بچه ها را بیاورند. از سنین پایین در یک محیط ورزشی مناسب رشد کنید. پس این روحیه قهرمانی و رفتار درست در مردم نهادینه شده است، حالا جام بردن برای همه هدف شده است، فلز دست بشر است و این خوب نیست.

گفت: هیچ نوع پیروزی نمی خواهد، مثل تولیدی که جان انسان را می گیرد، مثل کارخانه فولاد مبارکه سپاهان. اصول انسانی و اخلاقی ریشه عمیقی در سپاهان دارد و بسیار مهم است و ما به شدت به بازی جوانمردانه اعتقاد داریم.

وی تصریح کرد: بنابراین هر چقدر برای آموزش و پرورش بازیکنان هزینه و سرمایه گذاری کنیم ضرر نمی کنیم و آینده و فرهنگ سازی می شود.

نیکفر یادآور می شود: از این رو از شما می خواهم با هدف سرمایه گذاری برای رشد بازیکنان و تربیت بازیکنان جوان، برنامه و استراتژی بلندمدت و بسیار قوی برای فوتبال بانوان پیدا کنید و توجه بیشتری به آکادمی داشته باشید زیرا آینده به آینده بستگی دارد. بر روی آن. آنها هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا