مطالب عمومی

نیروهای مسلح یمن با سلاح‌های ویژه جدید وارد نبرد می‌شوند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله امروز (دوشنبه) در کنفرانسی درباره دستاوردهای ارتش یمن در طول هفت سال تجاوزات اتحادیه عرب و مقاومت مردم یمن سخنرانی کرد.

به گزارش میجیک، به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس گفت: نیروهای مسلح در چارچوب فرآیند «شکستن محاصره» تجهیزاتی را برای عملیات ویژه نظامی آماده کرده اند. نیروهای مسلح دستبند نخواهند ماند و عواقب جنایات پیرامون زندگی یمنی ها را دنبال خواهند کرد.

وی افزود: دشمن باید از ما انتظار عملیات ویژه داشته باشد که ممکن است اهداف جدیدی از جمله پایتخت کشور متجاوز و مهمترین تاسیسات حیاتی را در بر گیرد. ما قول می دهیم که در سال هشتم یک عملیات نظامی ویژه انجام شود.

ساری گفت: نیروهای مسلح عملیات آزمایشی را با سلاح‌های ویژه جدید انجام خواهند داد که در مراحل بعدی وارد میدان نبرد می‌شوند. مردم یمن به هر قیمتی که شده به دفاع از سرزمین، حاکمیت و استقلال خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: نیروهای مسلح در سایه تهاجم و محاصره جهش ویژه ای انجام می دهند. عملیات شناسایی ما شامل خلیج عدن و باب المندب و غیره است و فراتر از آن خواهد بود. سال گذشته، نیروی هوایی ما عملیات خود را به تمام مناطق عربستان سعودی و امارات گسترش داد. نیروی موشکی ما دارای یک انبار استراتژیک توسعه یافته است و 100 درصد بر دانش بومی متکی است.

وی گفت: ما در هفت سال پس از تجاوزات ائتلاف عربی 13208 عملیات نظامی انجام دادیم. دشمنانی که از صلح صحبت می کنند، اکنون بیش از هفت سال است که در صدد نابودی کشور هستند. ما دستاوردهای تاریخی خود را حفظ می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا