مطالب میجیک

نیازهای دختران در مباحث فرهنگی بررسی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از برگزاری این نماینده با سازمان های مردم نهاد مجمع ملی جوانان خبر داد و افزود: مجمع تشکل های جوانان می تواند بازوی اجرایی نماینده در برنامه های محلی و منطقه ای و حتی برنامه های ملی و ملی باشد. برای عمل.

وی افزود: همچنین از پیشنهادات سازمان های مردم نهاد برای حضور در کارگروه ها و شوراهای معاونت و بهره مندی از نظرات جوانان استقبال می کنیم. زیرا باعث سهولت و مفیدتر شدن برنامه ها و سیاست های معاونت زنان و خانواده می شود.

خزعلی به نقش سازمان های مردم نهاد جوانان اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات در برنامه است. ریختن ها به همین دلیل است که دولت مردمی همواره دغدغه حفظ عدالت را با ارائه تسهیلات در سطح ملی داشته است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: به نظر می رسد یکی از مهم ترین ظرفیت هایی که باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد، جوانان فعال و دغدغه مند در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: از این رو توصیه می شود تعداد تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان در هر استان افزایش یابد و با اتصال به شوراهای مشورتی و تصمیم گیری افراد بیشتری وارد مسائل اجتماعی شوند. گیردر تصمیم گیری های کشورهایی که باید شرکت کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید به نیازها و افکار دختران در زمینه مسائل فرهنگی، هویتی و اجتماعی پرداخته شود. عمدتاً برای رسیدگی به آسیب ها و تأثیرات اجتماعی موجود در جامعه و در نهایت برای رسیدن به آرمان های این افراد مورد بررسی قرار می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا