مطالب میجیک

نگاه ویژه به بانوان در برنامه شورای ششم شهر تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سوده نجفی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، در باره برنامه ای در زمینه زنان و خانواده که در تهران جدید اجرا می شود ، گفت: من برنامه را در مورد هرکدام می سازم پیام واقعاً به خاطر جناح زنان نیست تشکیل شده از 4 عضو هیئت مدیره زن مطمئناً در آینده نزدیک با مشورت و هم افزایی و همچنین مشورت با کارگروه ویژه این طرح را اعلام خواهند کرد.

وی افزود: اما آنچه به عنوان یک سیاست در برنامه ریزی کلان زنان باید انجام شود توجه به بهبود امنیت اجتماعی زنان در شهر ، حمایت از زنان سرپرست خانواده و همچنین زنان کارآفرین با استفاده از روش های کارآفرینی اجتماعی است.

نجفی با تاکید بر لزوم ارتقا w سطح رفاه اجتماعی زنان خاطرنشان کرد: سیاست مهم دیگر در منطقه توجه به سازگاری فضا و فضای شهری برای زنان و بهبود سرانه رفاه و ورزش برای زنان است.

وی که با تأکید بر لزوم توانمندسازی زنان توسط شورای ششم در تهران انتخاب شد ، اظهار داشت: همانطور که می دانید ، توانمندسازی زنان یکی از ملفه های توسعه پایدار در سراسر جهان و بدون کشور به تعالی و پیشرفت نخواهد رسید.

نجفی تأکید کرد: مدیریت جدید شهر باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد زیرا نقش اجتماعی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به سیاست های قبلی در کشور مبنی بر حضور زنان در 30 درصد پست های مدیریتی ، اظهار داشت: ستاد توانمندسازی زنان برای اجرای برنامه احیا کنید در نظر گرفته شده در ساختار شهرداری و همچنین تلاش برای افزایش انتصاب مدیران زن ، ما دستور کار را ارائه خواهیم داد.

دکمه بازگشت به بالا