نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نگاه لااُبالی مدرن و متحجرانه، دو تهدید نسبت به زنان است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از خانه ملت محمد باقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، در اولین سالگرد درگذشت فاطمه رهبر ، نماینده یازدهم مجلس شورای اسلامی تهران ، گفت. غم از دست دادن او.

نمایندگان جوامع تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه دادند که در زمینه زنان دو موضوع وجود دارد موضوع ایجاد کنید و موضوع ما با علم روبرو می شویم و می گوییم: موضوع ابزار دقیق در حوزه زنان باعث می شود که گاهی اوقات مسیرهای حاشیه ای را باز کنیم و روند شخصیت پذیری را باز کنیم ، در حالی که زنان نقشی بی بدیل در جامعه پذیری و تمدن دارند.

وی در مورد تهدیدهای حوزه زنان گفت: “نگاه مدرن لاابالی به جهان از زنان به عنوان ابزار استفاده می کند.” کل انتخاب کنید و از طرف دیگر ، نگاه متعصبانه و متحجر زنان را ناامید می کند.

قالیباف همچنین با بیان اینکه زن و مرد از نظر آزادی و آزادی انسان تفاوتی ندارند ، تأکید کرد: فقط در ساختارهای مذهبی ، بیولوژیکی و طبیعی بین زن و مرد تفاوت و استثنا وجود دارد.

رئیس قوه مقننه در ادامه دیدگاه ها و راه های امام راحل (ره) هنگام برخورد با زنان را بیان کرد و گفت: وی با اعتقاد به سنت الهی انقلاب را به پایان رساند و از این طریق به پوپولیسم اعتقاد داشت و زن و مرد را از هم جدا نکرد. ؛ در همان زمان ، دیدگاه عمومی معتقد بود که هیچ زنی وجود ندارد و امام (ره) این نظر را محکوم کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) همه دیدگاه های دلپذیر و ابزاری زنان را از بین برد و به زنان اجازه رشد در جامعه را داد و البته وی معتقد بود که رسالت زنان باید رشد کند ، بنابراین آنها باید خود رشد کنند. رشد برای او به معنای خودنمایی نیست ، بلکه به معنای شکوفایی انسانیت و دین انسان است که سعادت دنیوی و موارد دیگر را تضمین می کند.

قالیباف همچنین به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سفر به بجنورد اشاره و هشدار داد: وی معتقد است اگر ما کاری نکنیم که زنان بتوانند از عهده مسئولیت های طبیعی و خانوادگی برآیند یا مسئولیت های اجتماعی را بپذیرند ، پس باید گامهایی برای جلوگیری از رشد زنان به دو طریق.

رئیس قوه مقننه کشورمان همچنان اصرار دارد که زنان باید بتوانند آزادانه و آزادانه رأی دهند ، و گفت: ما لازم نیست نگاه کنیم فیلم خود را بسازید بیایید به روشی مدرن به زنان نگاه کنیم تا زنان مرد شوند. علاوه بر این ، نباید آنها را ماهر دانست و زنان را از جامعه ناامید کرد.

وی همچنان دفاع مثبتی است كه من ، به عنوان شخصی كه مسئول آن هستم ، شما حق دارید نه تنها صحبت كنید ، بلكه در مورد كلمات و عقاید مربوط به زنان نیز یادداشتهایی ارائه می دهید: وقتی مدتی در فولاد و شهرداری کار می کنم ، به عنوان مدیر در همه جا درها را برای حضور زنان باز می کنم ، آنها از مردان در این منطقه موفق ترند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من همچنین حضور زنان در آنجا را که در شهرداری تهران بودم در نظر می گیرم و امروز در مجلس ، برای انجام این مأموریت ، توجه ویژه ای به قوانین می شود. آه تو ما داریم.

وی افزود: “امروز لزوماً برای زنان مناسب نیست موضوع نادیده گرفتن مسئولیت اصلی نقش زنان در گام دوم انقلاب ؛ همچنین موضوع بساز ها ما نباید موضوع شناختی در حوزه زنان و سپس حقوق در این زمینه.

سرانجام ، رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فراکسیون های زنان مجلس و نمایندگان آنها نیز مسیر حمایت قانونی زنان را دنبال می کنند و این مرزها را نادیده می گیرند.

دکمه بازگشت به بالا