نهمی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان

نهمی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار به عنوان نهمین قهرمان جهان در یونان به پیروزی رسید.

به گزارش میجیک، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آخرین دیدار رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ یونان به مصاف پرتغال رفت و با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود پیروز شد. او با این پیروزی نهمین عنوان خود در جهان را کسب کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله گروهی مسابقات جهانی مقابل دانمارک و نروژ شکست خورد و مقابل مصر به برتری رسید و به عنوان تیم سوم گروه افتتاحیه به مرحله دوم مسابقات جهانی راه یافت.

شاگردان گراپیشه در دور دوم این مسابقات مغلوب برزیل و مصر شدند اما مقابل پرتغال پیروز شدند. در نهایت با دو شکست و یک برد شانس حضور در جمع 8 تیم برتر را از دست داد.

او سپس مقابل پورتوریکو (2-0)، آرژانتین (2-1) و پرتغال (2-0) پیروز شد و نهمین قهرمانی خود در جام جهانی را به دست آورد.

مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان جهان از 30 خرداد لغایت 5 تیرماه توسط هراکلیون یونان برگزار می شود و تیم ملی ایران با ترکیب جواد صادقی، شهریار حسینی، حسین رحمتی، پارسا دهقانی، مسلم کاظمی، علی پیرزاده اهوازی، وحید عرب زاده، میلاد حمیدی فر برگزار می شود. ، امین کاظمی و مهدی رزاق پور در این مراسم.

آنتونیو گرا، معتبرترین مربی فوتبال ساحلی جهان، تیم ملی ایران را به دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان رساند و همچنین سیدحسن افتخاری (مربی)، غلامحسین نکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (درمانگر) دیگر اعضای این تیم هستند. تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان ایران در مسابقات جهانی 2022.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا