اقتصادی

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و قطر به کار خود پایان داد

نهمین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر پس از سه روز با کسب دستاوردهای مهم و موثر در توسعه روابط دو کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش میجیک، نهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و قطر در راستای توسعه همکاری های اقتصادی و تعامل سازنده ایران و قطر از روز شنبه (27 آذرماه) آغاز و پس از توافق مهم دو طرف امروز به کار خود پایان داد. . دادن

بر این اساس، در اجلاس همکاری‌های اقتصادی مشترک ایران و قطر، اسناد همکاری دوجانبه در چهار حوزه «تجاری-صنعتی» در حدود 17 مورد، «زیرساخت‌ها» در حدود 20 مورد، «اجتماعی» در حدود 12 مورد و انرژی” کیرا – حدود 9 مورد توافق شده.

در این کمیسیون مشترک که به ریاست «علی اکبر محرابیان» وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و قطر برگزار شد، 17 نماینده در کمیته ویژه تجاری، 6 نماینده در زیرساخت ها حضور داشتند. کمیته، 7 نماینده در کمیته انرژی و 11 نماینده در کمیته مددکاران اجتماعی در سطح مدیران کل از همه سازمان‌های دولتی در آنجا حضور دارند.

بر اساس این گزارش، این نشست هر ساله به منظور توسعه همکاری‌های اقتصادی و تعامل سازنده ایران و قطر برگزار می‌شود و با حضور هیئتی متشکل از مقامات عالی دستگاه‌های اجرایی دو کشور، گامی جدید و موثر است. در راستای توسعه و تعمیق روابط دوستانه بین دو کشور بوده است

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا