مطالب میجیک

نهایی شدن سند ارتقا وضعیت زنان با ۶۰ طرح و برنامه در استان تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ثریا شرقی از نهایی شدن سند ارتقای جایگاه زنان با بیش از 60 طرح و برنامه در استان تهران خبر داد و گفت: سال گذشته سندی برای ارتقاء وضعیت زنان استان تهران در برنامه بود. شورا در باره و توسعه استان تصویب شد و اولین گام در اجرای اصل 101 قانون اساسی بود که با یک قطعه از استان انجام شد.

وی افزود: استانداری تهران در امور زنان برنامه ها و طرح هایی را برای اجرای کلیه اسناد جمع آوری شده توسط کلیه ادارات ، سازمان ها و دستگاه های اجرایی پیشنهاد کرده است. حمل و به طور خلاصه در صفحه برنامه در باره و توسعه را پیشنهاد داده است و پس از بحث و گفتگو ، اجرای بیش از 60 پروژه و تخصیص 300 میلیارد ریال به تصویب رسید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار تهران گفت: این مصوبه ممکن است همه مسائل زنان را حل نکند ، اما مطمئناً برخی از مسائل اجتماعی و معیشتی را برطرف می کند.

وی گفت: “تأیید اسناد و تصویب برنامه ها و اعتبارات مربوطه گام بزرگی است که برای اولین بار در زمینه عدالت جنسیتی انجام شده است. آرزو می کنم مدیران بخش ها ، سازمان ها و مدیران اجرایی تمام داده های پیشنهادی اند پیگیری بودجه برنامه و سازمان و ورود به مراحل اجرای برنامه.

دکمه بازگشت به بالا