نهال مقاومت با زنده داشت یاد و سیره شهدا رشد می یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اولین نشست زنان حامی مقاومت با هدف ارتباط با فعالان حامی مقاومت برگزار شد.

بذر مقاومت با یاد و خاطره شهدا می روید

نرجس صحی در این جلسه مسئول برگزاری اجلاس مقاومت زنان گفت: برگزاری چنین مراسمی معروف است تا بتوانیم از کسانی که در میدان جنگ با اسرائیل هستند و از آن دفاع می کنند روایت اول شخص بدهیم. مردم مظلوم غزه و فلسطین می تواند راهی برای کسانی باشد که این جریان به آنها سپرده شده است.

گردشگری وی افزود: هدف بعدی از برگزاری این نشست ایجاد انگیزه و اطلاع رسانی در خصوص وجود گروه های مقاومت و فعالان فعال است.

بعد: امیدوارم با برگزاری چنین جلسه ای بتوانیم به فرمان پروردگار تا پیروزی قدس و نابودی سگ ها ادامه دهیم. خشمگین اسرائیل

بذر مقاومت با یاد و خاطره شهدا می روید

در این دیدار انسیه خزعلی نماینده سابق امور زنان و خانواده در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی ضمن ارائه گزارشی از حضور خود در لبنان و نوار غزه گفت: ما از هیچ چیزی برای دفاع از مظلوم نمی ترسیم. در کنار مردمی باشید که از این ارزش ها دفاع می کنند.» او کرد ما ایستادیم.

خزعلی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: این سید شهید ستون خیمه مقاومت بود اما با قدرت الهی محور مقاومت با این جهاد ایستاد و هر لحظه قوی تر و قوی تر خواهد شد. .

وی افزود: سید حسن نصرالله یک تفکر است اندیشه ای که به جهان عرب و بشریت افتخار می کند.

خزعلی گفت: این نهال مقاومت با یاد و خاطره شهدا رشد می کند. هر چه قویتر و دقیقتر داستان شهدا و مدافعان مقاومت را بیان کنیم بذرهای روح مقاومت را در دل نسلهای جدید خواهیم کاشت.

خاطرات امام جمعه را گفت ایدز لبنان از او نقل می کند که گفت: گفت ویگو افسر با یکی از افسران ارتش اسرائیل گفت که شما شیعیان تقریباً 1400 سال پیش رهبر خود را از دست دادید و 1400 سال برای او عزاداری کردید و حتی فرزندان خود را به نام او نامیدید. و آخرین نبرد ما با شما شیعیان است.

بذر مقاومت با یاد و خاطره شهدا می روید

در این دیدار ایبو خدابخش از بانوان جانباز دفاع مقدس نیز در عرصه پشتیبانی جبهه الگو است. خدابخش به نوع فعالیت زنان در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: ما احساس وظیفه می کنیم این احساس وظیفه زمان و خستگی را از ما گرفته است خودمان را یک مسئولیت می بینیم. و علت کار کارستان همین است.

بذر مقاومت با یاد و خاطره شهدا می روید

سمانه افشاری نژاد یکی از فعالان بین المللی و از بنیانگذاران مجموعه رنگ زیتون به دلایل و دلایل ایده و اندیشه تاسیس مدارس در فلسطین و غزه پرداخت و اظهار داشت: رنگ زیتون سه مدرسه در غزه تاسیس کرده است. . بیش از 200 کودک در آنجا تحصیل می کنند.

همچنین فاطمه مرسلی از اعضای هیئت مدیره نهضت مادر و رئیس مدرسه عالی رهبری که با هدف یاری و همدلی با مادران و حمایت از فلسطین و محور مقاومت با نشان تشکیل شده است. مادران قدس آنها فعالیت های زیادی از جمله تمرکز بر جمع آوری پول نقد و طلا دارند. آنها همچنین گزارش ها و روایت هایی در مورد جنبش مادر ارائه می دهند.

در نهایت با حضور یک فعال رسانه ای زن و یک تحلیلگر سیاسی لبنانی و سوری و یکی از شاعران زن لبنانی و اشعاری در مورد مردان و زنان مقاومت مجلس را آذین بندی می کنند.

دکمه بازگشت به بالا