نمایشگاه شانزدهم صنعت مالی بستری برای اعتمادسازی در بازار سرمایه

اعتمادسازی | صنعت

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی ایران در شانزدهمین دوره خود با توجه به روند رو به رشد سال های اخیر می تواند منجر به افزایش شفافیت و اعتماد در بازار سرمایه شود. هرچه سرمایه گذاران با شرکت و دستاوردهای آن بیشتر آشنا شوند، تصمیمات سرمایه گذاری به روش بهتری اتخاذ خواهد شد.

به گزارش میجیک، مجید عبدالحمیدی کارشناس اقتصادی در گفت وگو با میجیک، درباره مزایای برگزاری نمایشگاه صنعت مالی اظهار کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه محلی برای معرفی ابزارها و محصولات جدید مالی به جامعه است. عمومی. و سرمایه گذاران به گونه ای که بسیاری از شرکت ها و ارائه دهندگان خدمات مالی، بازدیدکنندگان می توانند بلافاصله با نوآوری ها و فرصت های جدید در بازار سرمایه آشنا شوند.

وی افزود: کارگاه ها و سمینارهای آموزشی معمولا در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود که به ارتقای سطح دانش و آگاهی سرمایه گذاران از جمله تحلیل بازار، مدیریت ریسک و استراتژی های سرمایه گذاری کمک می کند.

این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: با حضور شرکت های مختلف و ارائه اطلاعات دقیق و به روز، سرمایه گذاران دید بهتری از وضعیت فعلی بورس خواهند داشت. نمایشگاه های بورس، بانک و بیمه نیز فرصتی را برای معرفی استانداردها و مقررات جدید بازار سرمایه فراهم می کند که بر عملکرد بورس تاثیرگذار خواهد بود.

عبدالحمیدی در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه ها بر افزایش رقابت بین شرکت ها نشان داد: برگزاری نمایشگاهی مانند صنعت مالی ایران تاثیر بسزایی در افزایش رقابت بین شرکت ها دارد زیرا نمایشگاه فرصت مناسبی را برای شرکت ها برای ارائه نوآوری ها، محصولات و خدمات جدید فراهم می کند. . بیایید همین کار را انجام دهیم

وی افزود: شرکت با معرفی نوآوری و دستاوردها می تواند برند خود را در بازار متمایز کند که به تدریج موجب ارتقای کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده و در نهایت شفافیت بازار سرمایه و در نتیجه بازگشت اطمینان سرمایه گذاران می شود.

این کارشناس اقتصادی افزود: با برپایی شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی، سرمایه گذاران می توانند از نزدیک با پروژه ها و فعالیت های شرکت ها آشنا شوند و اطلاعات دقیق تری از وضعیت مالی و عملکرد آنها کسب کنند.

عبدالحمیدی تصریح کرد: نمایشگاه ها زمینه ساز شبکه سازی و ایجاد روابط تجاری جدید بین شرکت ها و سرمایه گذاران است. این شبکه می تواند به ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه های جدید در بورس کمک کند، شرکت ها با ایجاد این روابط می توانند از تجربیات و دانش دیگران بهره ببرند و راه حل های جدیدی برای بهبود عملکرد بیابند.

این کارشناس بازار سرمایه در پایان گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت مالی ایران در شانزدهمین دوره خود با توجه به روندهای فراوانی که در سال های اخیر داشته است می تواند منجر به افزایش شفافیت و اعتماد در بازار سرمایه شود. هرچه سرمایه گذاران با شرکت و دستاوردهای آن بیشتر آشنا شوند، تصمیمات سرمایه گذاری به روش بهتری اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا