مطالب میجیک

نمایشگاه دستاوردهای بانوان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مرضیه جلیل پور ظهر امروز در کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در سال 1385، 2017، 1388 به ثمر رسید.

وی گفت: فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور بانوان استان در برنامه ریزی و اجرای مراسم باشکوه دهه فجر انقلاب اسلامی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف این مراسم است. کمیته.”

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان امور بانوان استانداری های استان مسئولیت کمیته بانوان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ها را بر عهده دارند.

جلیل پور ادامه داد: برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در نقش و حضور موثر زنان در جامعه، با همکاری دستگاه های اجرایی استان، برنامه ریزی ها و برنامه ریزی هایی در دستور کار قرار گرفته است.

حضرت فاطمه زهرا(س)س) الگویی جاودانه برای زنان جهان در همه ابعاد عنوان کرد و افزود: از زندگی یک کشیش باید درس پایداری، ولایتمداری و کرامت انسانی آموخت.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده چهارمحال و بختیاری، زنان در نظام اسلامی را دارای شأن ویژه ای دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، زنان ایرانی توانستند در عرصه های مختلف اجتماعی فعالیت کنند. “

جلیل پور گفت: فعالیت های ارتباطی بانوان به عنوان نماینده بانوان در دستگاه های اجرایی برای برنامه های مرتبط با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)س) و احترام به مقام زن و روز مادر باید باعث ارتقای سطح دانش و بهبود عملکرد بخش در این زمینه شود. مرثر تبدیل شدن.

وی افزود: زنان، جنبش علمی و فناوری، جهش تمدن، زنان، سنت فاطمیس), ایمان آگاهانه, زندگی ممنانه، “زن، فرهنگ، هنر و سبک زندگی ایران اسلامی”، “زن، فرهنگ ازدواج آسان و پایداری نسل اولیای الهی”، “زن، مدیریت نشاط و نقش در عدالت اجتماعی”، “زن، سربلندی، حماسه و عزت ملی» و «زنان، خودباوری، در تولید و اقتصاد نقش دارند» عنوان هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال جاری است.

توجه داشته باشید که برنامه این هفته از 2 تا 8 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا