اقتصادی

نقص فنی در شبکه برق داخلی مترو / شبکه برق تهران پایدار است

نقص فنی شبکه برق داخلی مترو / شبکه برق تهران پایدار است

مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران از پایداری کامل شبکه برق پایتخت و استان های همجوار خبر داد و گفت: صنعت برق آماده هرگونه همکاری با مترو است.

به گزارش میجیک، صالحی تایید کرد که در شبکه برق تهران و البرز قطعی وجود ندارد و برق رسانی با تمام ظرفیت انجام شده است. .
وی افزود: با توجه به اینکه تامین برق شبکه مترو تهران و البرز بر عهده شرکت برق منطقه ای تهران است، تاکید می شود با بررسی های فنی کامل و نظارت لحظه ای در مرکز مدیریت برق تهران، شبکه برق رسانی در استان تهران و البرز در پایداری کامل بوده و هیچ گونه محدودیت و نقص فنی در تامین برق بالادست مورد نیاز شبکه مترو وجود ندارد.
وی افزود: بر اساس گزارشی که روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران نیز اعلام کرد، علت توقف موقت مترو البرز نقص فنی شبکه داخلی و تاسیسات برق مترو در خط پنچ بوده و فاقد هرگونه نقص فنی است. اتصال به شبکه یکپارچه برق کشور اما در صورت اعلام نیاز شرکت بهره بردار مترو، شرکت برق منطقه ای تهران آمادگی دارد تا تمامی تجهیزات و کارشناسان را برای پشتیبانی و تسریع در رفع نواقص فنی در اختیار مترو قرار دهد.
مدیر روابط عمومی برق تهران افزود: اگرچه هوای گرم این روزها به ویژه اواسط تیرماه امسال در منطقه مرکزی کشور ادامه دارد و مصرف برق افزایش یافته است، اما تلاش صنعت برق صورت گرفته است. با تمام تلاش و کوشش به میدان، با تامین برق لازم و مدیریت بار شبکه برای مدتی به فضل الهی و با حمایت ایرانیان عزیز به تامین برق پایدار در کشور ادامه می دهیم.
وی افزود: صنعت برق همواره از مردم می خواهد با رعایت راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف از جمله تنظیم دمای آسایش روی 24 درجه و استفاده از فاصله کم برق مصرف غیر ضروری را به آخر شب و اول روز موکول کنند. کولر آبی می‌توان همچنان شاهد تداوم تامین برق پایدار برای تمامی مشترکین کشور بود.
انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا