نظام سرمایه‌داری و لیبرالیسم به شدت دنبال جنسیت زدایی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نظام سرمایه‌داری و لیبرالیسم به شدت دنبال جنسیت زدایی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، زینب تاجیک پژوهشگر و فعال حوزه زنان صبح امروز در نشست خبری دومین روز از رویداد «الگوی سوم زنانه» که در خانه اندیشه ورزان برگزار شد، به نسب مدل های زن پرداخت. انقلاب اسلامی و الهیات و جایگاه جنسیت در بشریت. ، گفت: یکی از موضوعات مهم در الگوی سوم زن در بحث کلامی، بحث جنسیت و حقیقت انسانی است، به طور کلی الگوی سوم زن است. در انقلاب اسلامی بحث کلامی تمام شده است.

وی افزود: زمانی که انقلاب اسلامی طرحی کلی و جامع برای تحول زنان ارائه کرد، طبق فرمایش امام انقلاب، این حرکت عظیم تنها با کار توانایی های یک زن تمام نشدنی است.

تاجیک با بیان اینکه بحث ائمه در مورد زن برگرفته از امامیه است که در الگوی سوم تأثیر دارد، گفت: تفاوت های جنسیتی زن و مرد در زمینه های مختلف بر خواندن ما تأثیر می گذارد، در مورد مسائل جنسیتی، چه به زبان عملی بگوید. . باید برای عموم اعمال شود.

وی در خصوص رابطه کلمه و مدل سوم و نوع نگاه به جنسیت تصریح کرد: امروز نظام سرمایه داری و لیبرالیسم به شدت به دنبال انحطاط است، هدف از پروژه انحطاط در پوشش زنان نیز دیده می شود. اگر جنسیت در ذات و سیال نباشد، مدل سومی برای زنان وجود نخواهد داشت سیالیت جنسیت و جنگ علیه جنسیت در جهان و کشور ما به یک بحران بسیار جدی منجر خواهد شد.

تاجیک با گفتن اینکه برخی از روایات و احادیث را بررسی کنیم باید جنسیت کنیم مندی نفس رسند می گوید: روح انسان خصوصیات جنسیتی خود را به عوالم دیگر می برد، هرچند در روایات و روایات به روشنی این موضوع مطرح نشده است. آنچه از داستان ها و احادیث می توان فهمید این است که روح انسان جهت گیری جنسیتی دارد و برنامه ریزی آن بر اساس جنسیت می تواند متفاوت باشد. موضوع در مبحث انسان شناسی به دلیل تأثیرات فراوانی که بر سایر علوم دارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

این محقق زن ادامه می دهد: اگر بپذیریم که انسان ها اساساً بدون جنسیت هستند، متوجه تفاوت نمی شوند و این کار انجام می شود. سیالیت جنسیت کمک می‌کند و نظام‌های آموزشی و تربیتی در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مشکلاتی دارند، اگر این نظریه را بپذیریم که حقیقت انسان جنسیت است و سنت و حدیث را بپذیریم، در را به روی این واقعیت باز می‌کند که جنسیت در برخی موارد بر دانش انسان تأثیر می‌گذارد. . قرار دادن. چه زمانی موضوع جنسیت در برخی موارد برای درک کاملتر و عمیق تر ذکر شده است، باید از دیدگاه های مرد و زن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: زن الگوی سومین انقلاب اسلامی است که در آن جنسیت حذف و تحقیر نمی شود، بلکه در مدار طبیعت و خلقت آن در جایگاه اصلی قرار می گیرد که اثر اجتماعی خاص خود را دارد که به قرب الهی می رسد. . در کنار مرد باید از سومین الگوی زنان که منجر به ظهور حضرت حجت شد فراتر رفت، گسترش و حاکمیت اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد، بنابراین ابتدا باید تفاوت های جنسیتی را بررسی کنیم. موضوع جنسیت یک موضوع بین رشته ای است که دانشمندان در علوم مختلف روی آن کار می کنند موضوع بزرگ کردن اگر ما از رابطه جنسی مندی من در مورد زنان صحبت می کنم، اگرچه زن و مرد در برخی موارد مشترک هستند، اما آنها نیز متفاوت هستند.

دکمه بازگشت به بالا