مطالب میجیک

نظام ایران حفظ کرامت را برای زنان ایجاد کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، زینب پرسش عصر امروز چهارشنبه هنگام تجمع دختران انقلابی در نمازخانه اهواز با حضور هزار نفر از بانوان بسیجی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) این مراسم برای بزرگداشت دهه فجر و این دختر برگزار شد ، وی گفت: انقلاب اسلامی زنان و دختران جاهلیت مدرن را به موقعیتی رساند که درست است و با روشنگری امام راحل ، متن مرز را به دست آوردیم ؛ هویت زنان مسلمان ایرانی با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: هویت نویسنده و جنگ دفاع مقدس انجام می شود ؛ انقلاب و دفاع از فرمایشات مقدس امام راحل و تبیین و روشنگری مهم تأثیر مستقیم بر رشد و فعالیت زنان دارد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار خوزستان گفت: و وقتی راشل کشیش گفت: “از دامن زنان ، بچه هایی هستند که بالا هستند کل رود “، دامن زنان یک مکان عالی برای آموزش مردان است ، که بر نقش آموزش زنان در جامعه تأکید دارد و اوج واقعیت این است که او می گوید” زنان مربیان جامعه هستند “و آموزش به جز حضور فعال ، کسب تجربه و دانش در مناطق مختلف هنوز درک شده است.

پرسش وی اظهار داشت: حفظ کرامت منطقه ای است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ما زنان ایجاد کرده است ، عزتی بزرگ و ارزشمند که زنان را به سعادت می رساند و می تواند با حفظ حریم خصوصی ، عزت ، حجاب و موقعیت در زمینه های مختلف رشد کند. “گامی بزرگ ، که با پیشرفتهای معنوی ، مذهبی ، علمی ، فرهنگی در زمینه های مختلف طی چهل سال گذشته مشهود است.

وی افزود: علی رغم همه این مناصب و مناصب ، ما زنان به مادر بودن و خانم بودن خانواده افتخار می کنیم که این امر شماره یک و مهمترین است ؛ علاوه بر رشد و نمو ، مادر بودن و زن بودن را نیز بزرگترین افتخار و وظیفه اصلی ما

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار خوزستان یادآور شد: زنان در خانواده به عنوان یک شریک زندگی و به عنوان یک مادر در مراقبت از کودکان سالم نقش دارند ، البته مادگ از مدل های منحصر به فرد در جهان اسلام ، از مدل های منحصر به فرد زنان و مردان گرفته تا نتایج دلخواه کل رسیم؛ الگوهای منحصر به فردی مانند حضرت فاطمه الزهرا (س)د) در کنار فضیلت اخلاقی و منزلت والای دینی ، شخصیت برجسته سیاسی و اجتماعی برای ما الگوی ناب خواهد بود.

.رس ذکر شده: حضرت فاطمه الزهرا (س)د) از آنجا که خصومت ، خصومت ، شجاعت و دفاع از استان به عنوان مدافعان اصلی و اولین استان پس از رحلت حضرت محمد ()ص) در شرایط بحرانی مدینه ، وی در یک مکتب بزرگ سیاسی و اجتماعی خطبه ای ماندگار درباره تاریخ تاریخ اسلامی برای ما ایراد کرد.

او گفت: “خوب” ساختن از حضرت زینب (د) ما مثال می زنیم که او باید موضع شناخته شده ای داشته باشد و همه ما آن را می دانیم ، و به ویژه جمله مشهوری که “اگر نه برای زینب ، کربلا در کرب و بلا کل “او می ماند.”

مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار خوزستان توضیح داد: “این الگوی تقوایی است که در روزگار ما ، ما زنان مسلمان ایرانی باید با هم کار کنیم تا فرمانده کل قوا را وام بگیریم تا الگوی زنان مسلمان ایرانی را تحقق بخشیم و ایجاد کنیم. نور جمهوری اسلامی و اسلام “.

پرسش سرانجام گفت: امیدوارم چنین باشد ساختن بیایید برنامه خود را از سخنان مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا