اقتصادی

نظارت بر طرح‌های اجرا شده در اراضی واگذاری ضروری است

معاون ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت بر پروژه های انجام شده در زمین واگذار شده ضروری و ضروری است.

به گزارش میجیک، سازمان امور اراضی کشور، سید حسن ربانی صبح امروز در دومین جلسه ستاد مرکزی تعیین تکلیف اراضی کشور، اظهار کرد: نظارت بر پروژه اجرا شده در زمین واگذار شده ضروری و ضروری است و از تغییر کاربری جلوگیری می کند. .

وی با اشاره به اینکه در انتخاب عوامل نظارتی باید دقت و توجه لازم صورت گیرد تا افراد شایسته و قابل اعتماد در این حوزه انتخاب شوند، گفت: نظارت صحیح و اصل اجرای پروژه در زمین واگذار شده موجب کاهش قوه قضائیه و اجتماعی. مورد.

انجام اقدامات در ساماندهی امور اراضی طرح جوانان ساکنین

رئیس سازمان امور اراضی کشور در این جلسه گفت: در سازمان امور اراضی کشور برای طرح جوانان جمعیت گام های خوبی برداشته شده و مشوق ها و تخفیف های خوبی برای فروش و اجاره زمین های واگذار شده به این طرح در نظر گرفته شده است. “

رضا افلاطونی افزود: طبق قانون، موسسه صادرکننده جواز تاسیس و تاییدیه اصولی و ناظر باید هر شش ماه یکبار از پروژه انجام شده در زمین واگذار شده بازدید و گزارش پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه را ارائه کنند. پروژه و از برنامه مصوب عدول کند.

وی ادامه داد: هماهنگی هایی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انجام شده است تا از کارشناسان این سازمان برای نظارت بر اجرای پروژه استفاده شود برای پروژه های بالای پنج سال و پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد خاتمه انجام می شود.

رضا افلاطونی با اشاره به کسب رتبه برتر این سازمان در ارزیابی خدمات الکترونیک دستگاه در چهار محور حاکمیت کاربرمحور، شفافیت، یکپارچگی و مشارکت گفت: تمامی فعالیت های سازمان در چهارچوب انجام می شود. چارچوب این سامانه به منظور ارائه خدمات به عموم مردم به بهترین شکل ممکن.

دومین جلسه ستاد مرکزی هیأت واگذاری زمین در سال 1403 با حضور نماینده قانونی وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان امور اراضی کشور، نمایندگان دادگاه در ستاد مرکزی و وزارت. وزارت کشور، نمایندگان توسعه اراضی و سازمان ها و نمایندگان قیم قانونی در سازمان در ریاست سازمان امور اراضی کشور برگزار کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا