نشست‌ شورای‌ گفتگوی دولت و بخش خصوصی آغاز شد 

بخش خصوص | بخش خصوصی

نشست‌ شورای‌ گفتگوی دولت و بخش خصوصی آغاز شد 

اولین جلسه هیات گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در دولت چهاردهم آغاز شد.

به گزارش میجیک، اولین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در دولت چهاردهم با حضور عبدالناصر همتی – وزیر اقتصاد و دارایی، سید شمس الدین حسینی – رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، صمد حسن زاده – رئیس تشکیل شد. اتاق ایران – غلامرضا نوری قزلجه – وزیر جهاد کشاورزی غلامرضا تاج گردون – نماینده مجلس و کیوان کشفی – عضو هیات رئیسه اتاق ایران به جای اتاق بازرگانی ایران آغاز به کار کردند.

عبدالناصر همتی – وزیر اقتصاد در این دیدار به موانع موجود برای بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است که اقتصاد از شرایط سخت کنونی خارج شود و جلسه شورای گفت وگو می تواند کمک جدی باشد. برای این مشکل

دخالت دولت در اقتصاد باید متوقف شود

وی افزود: به دلیل تحریم ها و محدودیت ها، فضای کسب و کار آنطور که انتظار می رود کار نمی کند. همچنین اگر روند مداخله دولت در اقتصاد، قیمت های دستوری و مداخله دولت ادامه یابد، نمی توان پیش بینی کرد که اقتصاد کشور ادامه داشته باشد و بخش خصوصی نتواند در این زمینه توسعه یابد.

قول همکاری جدی با بخش خصوصی

اسکندر از وزارت اقتصاد گفت: از طرف من و وزارت اقتصاد این اطمینان را می دهیم که وزارت اقتصاد با بخش خصوصی همکاری جدی و نزدیک دارد.

باید موانع را از سر راه تولیدکننده برداریم

همچنین غلامرضا نوری قزلجه – وزیر جهاد کشاورزی – در ادامه گفت: باید روند را تسهیل کرد تا چرخ های تولید بچرخد و با تلاش و همکاری دولت، مجلس و بخش خصوصی تلاش کنیم تا از بین برود. موانع بر سر راه تولیدکنندگان

همراه…

دکمه بازگشت به بالا