مطالب میجیک

نشست تخصصی «دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، خدیجه کریمی مدیر بین الملل دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اظهار داشت: نشست تخصصی دختران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات: دستاوردها، چالش ها و راهکارها به مناسبت گرامیداشت روز جهانی دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط گروه برگزار می شود. همایش بین المللی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز شنبه 18 اردیبهشت 1402 در این معاونت برگزار می شود.

وی افزود: از سال 2011 که روز جهانی دختر در فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقویم بین المللی ثبت شد، بیش از 377 هزار دختر و زن جوان در بیش از 11 هزار و 400 جشن روز جهانی دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات در . 171 کشور دارند.

مدیرکل بین الملل دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: همه ساله دولت ها، مراجع نظارتی ملی و شرکت های فناوری اطلاعات، موسسات دانشگاهی، نهادهای سازمان ملل متحد و سازمان های مردم نهاد در سراسر جهان روز جهانی را جشن می گیرند. کودک دختر در فناوری اطلاعات و ارتباطات به طرق مختلف. .

کریمی ادامه می دهد: این نماینده با همکاری مؤسسه حمایت از حقوق زنان، سازمان ملی یونسکو، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مرجع ملی زنان در کشور است. فناوری ارتباطات، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت آموزش و پرورش. و حمایت های لازم برای دستیابی به اهداف، نشست تخصصی «دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات: دستاوردها» «چالش ها و راهکارها» برای هم اندیشی و تعامل نهادهای تأثیرگذار در این حوزه.

لازم به ذکر است در این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد به تبادل نظر و گفت وگو خواهند پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا