مطالب میجیک

نداشتن طرح و برنامه جزو مشکلات برخی مجموعه های قرآنی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین، حجت الاسلام حمید رحیم دخت بعد از ظهر در جلسه شورای اندیشه حضور یافت. ورز بانوان قرآنی استان آذربایجان غربی بیان کردند: برنامه ای وجود ندارد ریختن دقیق و بدون برنامه ریزی جزوه فقدان مجموعه ای از قرآن و باید تلاش کرد تا به سوی تعالی کتاب آسمانی رفت و با آیاتی از کلام خدا جریان مثبتی در جامعه ایجاد کرد.

وی ادامه می دهد: در دوره های جدید شورای اندیشه ورز قرآنی با تشکیل سه کمیته تصمیم گیری، پژوهشی و اجرایی، از ظرفیت تمامی حوزویان، دانشگاهیان و فعالان قرآنی برای پیشبرد برنامه استفاده می شود.

حجت‌الاسلام رحیم دخت افزود: برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای طرح‌های بزرگ قرآنی آذربایجان غربی باید با بهره‌گیری از نکات و نظرات حوزویان و دانشگاهیان متخصص در این زمینه تدوین شود و نهادها بر عملیات جزیره‌ای نظارت کنند و با دستگاه‌های ذیربط تعامل داشته باشند. “

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی سپس با بیان اینکه شورای اندیشه ورز قرآن استان متشکل از سه کمیته تصمیم گیری، پژوهشی و اجرایی است، گفت: کمیته پژوهش با کمک دانشجویان و فعالان فرهنگی فعال می شود که توسط کمیته تصمیم گیری معرفی می شوند و ملزم به اجرا هستند. آنها

وی افزود: با تشکیل این سه کمیته که از ظرفیت تمامی حوزه های علمیه، دانشگاهی، نهادها و ارگان های نظام استفاده می شود، تصمیمات و برنامه های اتخاذ شده باید به سرعت اجرایی شود.

در پایان جلسه از شورای اندیشه ورز تشکر می کنم ورز امور قرآن پیش از بانوان استان 24 مرد به عنوان اعضای جدید انتخاب شدند.

دکمه بازگشت به بالا