مطالب میجیک

نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، یاد و خاطره استاد رضایی. رئیس کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دام در نشست خبری بنیاد کارآفرینی بانوان گام دام گفت: به نمایندگی از بانوان و جوانان تلاش می کنیم تا بانوان تاثیرگذار در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، حقوق، صنایع دستی به ویژه در کنار هم قرار گیرند. صنعت فرش دستباف و مشاغل خانگی، رشته دانشگاهی، رشته مادر و کودک و روانشناسی و جامعه شناسی باید جمع آوری شود و ظرفیت، هدف و عملکرد بنیاد جمع شود.

وی ادامه داد: مقرر شد طرح 1403 در پایان اسفندماه سال جاری به اتمام برسد و از فروردین 1403 به صورت ویژه وارد عرصه بانوان شود.

استاد رضایی بیان کرد: با توجه به ظرفیت موجود تمام تلاش مجموعه این است که ظرفیت ها با محوریت بانوان و جوانان شناسایی شود و کارشناسان بنیاد کارآفرینی گام دوم وارد توسعه محیط زیست می شوند.

وی به نقش مادر و محوریت زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: توقعات واقع بینانه موضوع بسیار مهمی است، در واقع ما مادران نمی خواهیم امید و آینده فرزندانمان را از بین ببریم و این علیرغم واقعیت است. که آموزش و پرورش مادران برای رشد مدیران جامعه ضروری و مهم است». است.

این تاجر تاکید کرد: در این کمیسیون فضای احترام به ناسیونالیسم مبتنی بر انسانیت حائز اهمیت است.

دکمه بازگشت به بالا