نخستین جلسه کابینه دولت چهاردهم/ تبریکات بین‌المللی برای عراقچی/ تکذیب یک ادعا درباره شهید رئیسی

«در خصوص برگزاری اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم»، «حضور وزرا در محل کار»، «تبریک بین‌المللی به عباس عراقچی» و «رد اظهارنظر درباره علت سانحه بالگرد شهید رئیسی» از جمله مواردی است که مهمترین اخبار میجیک 1403 مرداد 1403 CIVQ.

به گزارش میجیک، عصر چهارشنبه 10 مرداد 1403 خبرنگاران میجیک اخباری را تهیه و تولید کردند که در ادامه بررسی می شود:

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم برگزار شد/ توصیه پزشک به وزرا

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم

سیاسی- مسعود مزکیان رئیس جمهور در اولین جلسه چهاردهمین شورای حکومتی پس از اخذ رای اعتماد از شورای اسلامی وزیران، ضمن تبریک به همه وزرا از رئیس جمهور، شورا و نمایندگان اسلام برای ایشان آرزوی موفقیت کرد. شورایی که با همراهی و همدلی و رای قاطع خود با ترکیب کامل خود شروعی جدی برای کار دولت فراهم کرد، مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام کرد و امیدوار بود که این همدلی و همفکری بین اعضای دولت نیز وجود داشته باشد. همانطور که بین دولت و مجلس و سایر ارکان نظام، زمینه ساز حل مشکلات کشور خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد: افرادی که بدون توجه به قومیت، جنسیت و مذهب به سمت نایب رئیس و مدیریت دستگاه های مختلف دستگاه های اجرایی معرفی می شوند، تنها بر اساس توانایی، شایستگی و تعهد به اجرای اسناد کلیدی انتخاب و منصوب می شوند. و انتخاب مدیران بر اساس دوستی نبوده و افراد به گروه ها و جناح ها اختصاص داده نمی شوند.

آغاز کار مومنی در وزارت کشور

سیاسی- اسکندر مومنی پس از اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت وزارت کشور، شامگاه چهارشنبه در این وزارتخانه بر سر کار آمد. وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا با همراهی احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم کار خود را در این وزارتخانه آغاز کرد و در جلسه معاونین وزیر کشور شرکت کرد.

تکذیب ادعای شهید رئیسی

سیاست – مرکز تبلیغات ارتباطات رسانه ای و دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اظهارات مطرح شده در خبرگزاری مبنی بر جزئیات سقوط بالگرد شهدای خدمت را تکذیب کرد.

اولین جلسه شورای معاونان وزیر امور خارجه ایران به ریاست عراقچی برگزار شد

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

اولین جلسه شورای معاونان وزیر امور خارجه ایران به ریاست عراقچی

جهان- اولین جلسه شورای نمایندگان وزارت امور خارجه پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان کشور به ریاست «سید عباس عراقچی» در محل این وزارتخانه تشکیل شد. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مسئولیت عاجل را فرصتی از جانب خداوند متعال برای خدمت و اشاره به فرصت ها و چالش های موجود در شرایط کنونی منطقه ای و بین المللی و توجه به انتظارات مقام معظم رهبری می داند. انقلاب معظم، رئیس جمهور و کشور بزرگ و وزارت امور خارجه ایران گفتند: لازم است با تلاش جمعی و حداکثری به این انتظارات و انتظارات پاسخ کامل داده شود و نقش شایسته و موثر وزارت را ایفا کنیم. وزارت امور خارجه برای پیشرفت حداکثری امور کشور و موفقیت در عرصه های مختلف.

تبریک بین المللی به عباس عراقچی

جهان- پس از رای اعتماد عباس عراقچی به عنوان وزیر امور خارجه، چند تن از وزیران امور خارجه و وزیر امور خارجه در پیامی جداگانه انتخاب وی را به عنوان وزیر امور خارجه تبریک گفتند. سوبرامانیام جایشنکار وزیر امور خارجه هند، محمد شیعه السودانی نخست وزیر عراق، آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان، مورات نورتلئو وزیر امور خارجه قزاقستان، علی صبری وزیر امور خارجه سریلانکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه از جمله مقاماتی بودند که انتخابات جدید را تبریک گفتند. . وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران.

سلام محرابیان به وزیر قدرت دولت چهاردهم

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

سلام محرابیان به وزیر نیرو دولت چهاردهم

اقتصادی- عباس علی آبادی پس از اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان شورای اسلامی برای تصدی سرپرستی وزارت نیرو، عصر چهارشنبه در محل کار حاضر شد و مورد استقبال محرابیان وزیر نیرو در دولت سیزدهم قرار گرفت.

یارانه مرداد پرداخت می شود

اقتصادی- یارانه معیشت مرداد 1403 به ازای هر نفر 300 هزار تومان که یارانه نقدی سطح 162 است، دهک چهارم تا نهم به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

تودیع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت ۱۳

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم

دانشگاهی- محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم در یادداشتی با جامعه دانشگاهی خداحافظی کرد: مردم عزیز، خاندان فرزانه و جامعه علمی اعم از اعضای هیات علمی، معاونان علمی، پژوهشگران، فناوری. ، مبتکران، دانشجویان و دانش پژوهان طلب بخشش می کنم و امیدوارم بتوانم از اشتباهات مدیریتی که نمی دانستم، نخواستم و شکست خوردم ببخشم.

حضور سید عباس صالحی در ساختمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

سید عباس صالحی (راست) و محمدمهدی اسماعیلی (چپ)

فرهنگ و هنر سید عباس صالحی پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه چهارشنبه به جای خود در این وزارتخانه دیده شد. وی با ورود به ساختمان بهارستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بر مزار شهید گمنام مدفون در صحن این ساختمان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با محمدمهدی اسماعیلی وزیر سابق دیدار و گفتگو کرد. . فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفتر ایشان

سارق حرفه ای موتور سیکلت در شمال غرب تهران دستگیر شد

اولین جلسه کابینه دولت چهاردهم / تبریک بین المللی عراقچی / تکذیب ادعای شهید رئیسی

سارق حرفه ای موتور سیکلت در شمال غرب تهران دستگیر شد

اجتماعی- سرهنگ محمد افشار، فرمانده دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سابقه دار موتورسیکلت در شمال غرب تهران خبر داد و به تشریح جزئیات این پرونده پرداخت و با بررسی فیلم ضبط شده توسط پلیس آگاهی، متهم را شناسایی کرد. دوربین مدار بسته.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی هویت متهم، با روش های نوین پلیسی مخفیگاه این مرد را شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی به مخفیگاه این مرد اعزام و در عملیات ضربتی متهم دستگیر شد. در مخفیگاهش و به مقر پلیس منتقل شد. همچنین محل دستگیری این مرد نیز بررسی شده بود که یک دستگاه موتورسیکلت از مخفیگاه سارق به سرقت رفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا