نتایج نمایندگان ایران در روز دوم المپیک ۲۰۲۰/ از ناکامی تاریخی تکواندو تا درخشش دختر پاروزن

در دومین روز از بازی های المپیک 2020 توکیو ، ورزشکاران کاروان ایران در چهار ماده با یکدیگر رقابت کردند و نازنین ملایی به عنوان بهترین نتیجه روز به مرحله نیمه نهایی پاروی تک و A و B صعود کرد.

نتایج نمایندگان ایران در روز دوم المپیک ۲۰۲۰/ از ناکامی تاریخی تکواندو تا درخشش دختر پاروزن

به گزارش میجیک ، ورزشکاران ایرانی در دهکده المپیک در روزهای رسمی بازی های المپیک توکیو در رشته های تیراندازی ، قایقرانی ، تکواندو و بسکتبال با یکدیگر رقابت می کنند.

امروز نازنین ملایی به نیمه نهایی کایاک رسید که بهترین نتیجه روز بود. اما تکواندو ایران با حذف همه نمایندگان المپیک وداع بدی داشت و بدترین نتیجه تکواندو ایران در تاریخ المپیک شد.

نتایج ورزشکاران ایرانی در دومین روز المپیک به شرح زیر است:

* تیراندازی کردن:

هانیه رستمیان در بازی های المپیک توکیو 10 بار در تپانچه بادی زنان پیروز شد و به فینال نرسید.

هانیه رستمیان

مهیار صداقت همچنین در تفنگ بادی 10 متر مردان با اختلاف بسیار کم در رده نهم ایستاد و از رسیدن به فینال بازماند.

المپیک
مهیار صداقت

* قایق:

نازنین ملایی در مرحله یک چهارم نهایی بازیهای المپیک توکیو به نیمه نهایی A و B رسید تا عملکرد خوبی داشته باشد.

المپیک
نازنین ملایی

* تکواندو:

ناهید کیانی در اولین مسابقه المپیک 2020 مقابل کیمیا علیزاده از تیم پناهجویان المپیک در وزن 57 کیلوگرم قرار گرفت و در این رقابت ها 18 بر 9 شکست خورد. با شکست کیمیا علیزاده در نیمه نهایی ، ناهید کیانی ، تنها نماینده تکواندوی بانوان ایران از بازی های المپیک توکیو حذف شد.

المپیک
ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

میرهاشم حسینی ، تکواندوکار وزن 68 کیلوگرم تیم ملی ایران ، در اولین مبارزه خود در المپیک توکیو ، در مرحله یک هشتم ، یو جین از چین تایپه را با نتیجه 18 بر 15 و بسیار دور شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 34 بر 22 مقابل راشیتوف ازبکستانی شکست خورد و در نیمه نهایی شکست خورد.

میر هاشم در گروه مقابل هیئت کره جنوبی بار دیگر برای کسب مدال برنز مبارزه کرد و با شکست 30 بر 21 مقابل حریف خود مدال برنز را از دست داد تا به دلیل حذف آرمین هادی پور تکواندوی ایران ، المپیک خود را بدون مدال به پایان برساند

المپیک
میرهاشم حسینی در کنار هوگو آبی

* سبد:

در دیدار افتتاحیه رقابت های بسکتبال المپیک ، تیم ملی بسکتبال ایران با نتیجه 84 بر 78 و تنها 6 امتیاز متفاوت مغلوب تیم جمهوری چک شد.

المپیک

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا