نباید در دوگانه زن در اجتماع و در خانواده قرار بگیریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نباید در دوگانه زن در اجتماع و در خانواده قرار بگیریم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، دومین نشست سراسری کمیته ویژه زنان، امور خانواده و جمعیت سازمان تامین اجتماعی با حضور شکیبا محبی تبار مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور زنان و خانواده برگزار شد. .

محبی تبار در این نشست با نشان دادن جایگاه امروز خانواده گفت: خانواده یک نهاد و نظام اجتماعی است که به مرور زمان به دلیل رشد فناوری، توسعه شبکه های اجتماعی و سایر مشکلات در معرض تهدید قرار گرفته و با ساختاری مواجه شده است. و تغییرات عملکردی

وی افزود: بنابراین همه اندیشمندان و صاحب نظران حوزه خانواده در ایران و جهان برای مواجهه با این جریان فکر می کنند و آنچه دلسوزان خانواده بر آن تاکید دارند تحکیم، ثبات و تحکیم بنیان خانواده است. زیرا سیستم‌های خانواده‌ای که از مقاومت و مقاومت کافی در برابر سیل آسیب‌ها برخوردار نیستند، شکننده و فرو می‌پاشند.

محبی تبار چنین گفت فصل تحکیم و تحکیم خانواده باید توسط اتاق فکری ویژه ساماندهی شود و بررسی دقیق تری انجام شود، وی افزود: فضای تهدید آمیز امروز دنیا فرصتی دارد که می توان از آن برای حفظ خانواده و بومی استفاده کرد. و فرهنگ های منطقه ای که به دنبال ثبات خانواده در سراسر جهان هستند.

وی ادامه می دهد: الگوها و شاخص های تحکیم خانواده باید با توجه به فرهنگ دینی و ملی تثبیت شود و در عین حال ظرافت های لازم در تهیه آنها رعایت شود. ما نباید در دوگانگی زن در جامعه و خانواده قرار بگیریم، زیرا بر اساس آموزه های اسلامی، زن ضمن ایفای نقش مدیریتی در خانواده، می تواند در ابعاد مختلف جامعه باشد و نیازهایی داشته باشد. مشارکت در زمینه های مختلف

مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره دیدگاه های دولت سیزدهم در مورد خانواده و جایگاه زنان گفت: یکی از ارکان مورد تاکید دولت سیزدهم خانواده محوری است و در تهیه برنامه هفتم توسعه نیز باید گفت: تلاش ها. برای توجه بیشتر به مسائل زنان و خانواده صورت گرفته است. از آنجایی که حفظ و تکریم خانواده امری مهم در جامعه ماست، حوزه های مختلف کشور از جمله سازمان های تامین اجتماعی باید در چارچوب رسالت خود برای صیانت از نهاد مقدس خانواده تلاش کنند.

دکمه بازگشت به بالا