مطالب میجیک

نایب قهرمانی تیمی و دو مدال نمایندگان ایران در پومسه قهرمانی جهان

نماینده ایران در دومین روز از دوازدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان به مدال های نقره و برنز دست یافت.

به گزارش میجیک، دوازدهمین روز از مسابقات جهانی پومسه که در شهر گویانگ کره جنوبی برگزار شد، از فردا (جمعه 11 اردیبهشت) آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

در این رقابت‌ها امروز تیم نونهالان سه زن متشکل از شیما نساجی، ساناز تقی‌پور و فاطمه سلمانی‌زاده در مرحله نهایی پس از شکست آمریکا، در فینال به مصاف تیم کره جنوبی رفتند و به مدال نقره دست یافتند. با 7.39 TCT Terms.

دو تیم کشورمان نیز با ترکیب علیزاده و تقی پور در دیدار رده بندی با پیروزی مقابل آمریکا به مدال برنز دست یافتند.

همچنین تیم ملی پومسه کشورمان در یک تیم سه نفره بالای 30 سال با ترکیب حسین بهشتی، علی نادعلی و علی سلمانی توانست با ششصد امتیاز اختلاف نسبت به کره جنوبی به فینال این ماده راه یابد و کسب کند. . 7.54 شرایط TCT. کره جنوبی نیز در مجموع 7.60 امتیاز کسب کرد.

همچنین تیم ملی پومسه کشورمان در یک تیم 3 نفره بالای 30 سال با ترکیب حسین بهشتی، علی نادعلی و علی سلمانی توانست پس از کره جنوبی که مجموعاً 7.52 امتیاز کسب کرده بود، 7.42 امتیاز کسب کند و شماره دو را کسب کند. . حضور در مسابقات جهانی. برنده مدال نقره.

اولین تیم ملی ایران با اختلاف 4 درصدی نسبت به کره جنوبی به فینال این رویداد راه یافت و پس از این کشور 54.7 امتیازی شد و در دور بعد با پیروزی مقابل برزیل و اسپانیا به فینال راه یافت. وی در رقابت با کره جنوبی در پایان در رده دوم جهان قرار گرفت.

پومسه روحی از ایران تا به امروز موفق به کسب 2 مدال نقره تیمی و یک مدال برنز دو نفره شده است.

دوازدهمین دوره مسابقات جهانی پومسه با حضور 760 ورزشکار از 63 کشور جهان برگزار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا