مطالب میجیک

نایب رئیس دوومیدانی: لیگ بدون حاشیه بود/ زنان را حمایت می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی بدرخشند

پریسا بهزادی گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های دولتی در بخش زنان به صورت نامحدود برگزار شد و چهار رکورد ملی کیفیت بازی خوبی را نشان داد.

به گزارش میجیک ، اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در بانوان برگزار شد و ورزشکاران در حال رقابت بودند. در طول مسابقات ، چندین رکورد ملی شکسته شد که مهمترین آنها شکستن رکورد 47 ساله در ماده 4×100 متر آزاد توسط تیم دانشگاه آزاد اسلام بود.

پریسا بهزادی ، نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش ، در گفت وگو با میجیک ، با برجسته سازی این مسابقات گفت: صحنه هایی از اولین دوره مسابقات پس از پایان چند لغو توسط مقرهای کرونا برگزار شد. خوشبختانه 6 باشگاه و 141 ورزشکار در این دوره شرکت کردند. Miturutku ، این مسابقه بدون مرز نیز برگزار شد.

وی در مورد کیفیت مسابقات گفت: “یکی از چیزهای هیجان انگیز حرکت چهار رکود ملی است ، در شرایطی که کرونا دو سال با آن دست و پنجه نرم می کرد. به دلیل این رکورد شکن ها ، کیفیت مسابقات بهبود یافته است. در علاوه بر این ، من فکر می کنم ما رکورد شکن بیشتری خواهیم داشت. در لیگ های دوم و سوم. باشگاه ها و ورزشکاران آماده هستند و از نظر فنی به خوبی رقابت می کنند. همچنین دو رکوردشکن در رده های خردسالان و جوانان وجود دارد که نشان می دهد دسته های اصلی ما خوب هستند و ما نمایندگان آینده نگر در مسابقات بین المللی خواهیم داشت.

بهزادی درباره تعداد نمایندگان دوومیدانی زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مرکزی گفت: “اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان نیز به مسابقات ارسال می شود. علاوه بر این ، سارینا واینر و فاطمه قلعه نویی نیز می توانند آثار را ثبت کنند.” تعداد آخرین فردی که چند روز دیگر اعلام می شود ، اما بیش از سه یا چهار زن در لیست خواهند بود.

وی یکی از اهداف خود را آماده سازی ورزشکاران فدراسیون برای بازی های آسیایی عنوان کرد و گفت: سومین دوره لیگ آنلاین انجام می شود و سپس ما به نیت شرکت در بازی های آسیایی به کسانی که خوب هستند رای می دهیم و از آنها حمایت می کنیم. بازی های آسیایی یک میدان بزرگ است و ما هیچ گاه در بخش زنان به جز لیلا رجبی مقام کسب نکرده ایم ، بنابراین از ورزشکاران حمایت می کنیم تا بتوانند در آن بازی ها و سپس مسابقات قهرمانی آسیا بازی کنند.

بهزادی در پایان گفت: لیگ دوم 15 و 15 شهریور و سومین آن در مهرماه برگزار می شود. امیدوارم با گذراندن اولین مرحله از بی نهایت ، و همچنین مراحل دیگر امکان پذیر باشد. امیدوارم در سال های آینده تعداد باشگاه ها افزایش یابد و از دختران حمایت کند تا آنها بتوانند انگیزه ایجاد کرده و آنها را بیشتر درگیر ورزش کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا