ناهید کیانی: هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم

ناهید کیانی

ناهید کیانی با شکست نایب قهرمان المپیک به فینال رسید

تکواندوکار المپیکی ایران می گوید: سرنوشتم را در المپیک می دانم و حریفم را دست کم نمی گیرم.

ناهید کیانی در گفت وگو با میجیک، درباره آخرین وضعیت حضور در المپیک 2024 پاریس اظهار کرد: شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی دارم و امیدواریم با آمادگی 100 درصدی در المپیک پاریس حاضر شویم. الان در اوج نیستیم و 95 درصد وزن داریم و نباید در اوج باشیم اما هر روز 10 درصد به اوج نزدیک می شویم و در شب المپیک 100 درصد آماده هستیم.

وی درباره حریف اصلی خود در المپیک 2024 بیان کرد: حریف اصلی من از انگلیس، کیمیا علیزاده از بلغارستان مقابل چینی که رده اول است. در وزنم بیشترین مدال جهانی و المپیک را دارم و هیچکس را دست کم نمی گیرم و سرنوشتم را می دانم، حریفانم را آنالیز کرده ام و خوب هستم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه هدف بهترین خود بودن است و نه بیشتر و نه کمتر، گفت: فقط آنقدر خودم باشم که مدال المپیک بگیرم.

کیانی در خصوص انتظارات مسئولان در آستانه المپیک پاریس گفت: هر چه به المپیک نزدیکتر می شود نیاز به آرامش روحی و روانی بیشتر است و این امر با حمایت مسئولان انجام می شود تا دغدغه ای جز تمرین و تمرین نداشته باشیم. رقابت.

وی درباره جو تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: فضای خوبی داریم و همه همدل هستیم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه از مردم می خواهم در این جاده نماز بخوانند، گفت: به انرژی مثبت نیاز داریم و تا آخر عمر برای شادی مردم می جنگم و امیدوارم در این راه ما را همراهی کنند.

واکنش کیانی به اینکه آیا شاهد کسب مدال طلای المپیک او خواهیم بود؟ گفت: البته.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا