ناهماهنگی تیم ملی و باشگاه‌ها، معضلی در فوتبال زنان!

بم صدرنشین شد/ صعود وچان به دور نهایی فوتبال زنان با پیروزی ۱۷ گله!

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره لزوم هماهنگی بین تیم ملی و لیگ گفت: تیم ملی برای ما مهم است و در حد توان کمک خواهیم کرد اما امیدوارم بتوانیم طبق برنامه این کار را انجام دهیم. ”

به گزارش میجیک، فصل جدید لیگ برتر بانوان در شرایطی جدید آغاز می شود. اولین تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا راه پیدا می‌کند و مسئولان لیگ و فدراسیون باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند تا تیم ملی آماده حضور در این رویداد بزرگ باشد، اما گاهی اوقات اختلاف نظر وجود دارد. سه تیم سپاهان، خاتون بم و شهرداری سیرجان پیش از هفته سوم لیگ، بازیکنان خود را برای حضور در اردوی ملی قبول نکردند. از سوی دیگر مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی یکی از مسائل را درگیر شدن بازیکنان در مسابقات لیگ و مصدومیت ها عنوان کرد.

بیان محمودی سرمربی سپاهان در این باره به میجیک گفت: لیگ تا هفته پنجم تقریباً منظم برگزار می شود و تنها مشکل ما این است که تیم ملی هر هفته بازیکن ندارد. امیدوارم لیگ در هفته نهم طبق برنامه برگزار شود. امیدوارم با هماهنگی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این تعطیلی صورت نگیرد. تیم ملی برای ما مهم است و تا جایی که بتوانیم کمک خواهیم کرد اما امیدوارم طبق برنامه پیش برویم زیرا دو هفته بعد از هفته ششم شایعات ضد و نقیضی درباره تعطیلی مسابقات به گوش می رسد.

وی افزود: تیم ملی برای ما مهم است و در تاریخ رشد کرده است، پس باید از آن حمایت کنیم، هفته نهم لیگ را بکشیم و روی تیم ملی تمرکز کنیم تا کامل از جام ملت ها برگردیم.

محمودی در ادامه به عملکرد این تیم در لیگ که با 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به بم و سیرجان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد، اشاره کرد و گفت: سعی می کنیم ابتدا جزو سه تیم برتر باشیم و بعد با با استفاده از پتانسیل تیم، نیم نگاهی هم به قهرمان داریم. این کار سختی است زیرا تیم هایی مانند شهرداری سیرجان و بم مدعی هستند، اما وقتی تیم ملی تمام شود، بازیکنانی داریم که مالکیت کامل دارند و می توانیم قهرمانی را ببینیم.

وی گفت: سطح مسابقات امسال نسبت به فصل قبل بالاتر است. این نشان می دهد که با اضافه شدن سریع بازیکنان آکادمی به لیگ، توانایی های فنی و فردی بازیکنان نیز افزایش می یابد و به سمت پیشرفت لیگ بانوان پیش می رود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا