برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

ناصر غلامی هوجقان اهل کجاست؟

ناصر غلامی هوجقان در 21 فروردین 1365 در آبادان به دنیا آمد. وی در سال 1356 در منطقه ذوالفقاری جمشیدآباد آبادان در خانواده ای 8 نفره به دنیا آمد و ساکن تبریز و بزرگ شده تبریز است. ناصر غلامی دارای مدرک لیسانس مدیریت اورژانس است.

تاریخچه کار ناصر غلامی هوجقان

در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۳ سالگی به عنوان امدادگر به هلال احمر تبریز پیوست و پس از گذراندن دوره های متعدد در رشته های مختلف از جمله امداد و نجات در آب و امداد هوایی شروع به کار کرد. وی در عین حال برای نجات جان قربانیان شتافت و در عرصه خبر فعالیت کرد. او سابقه نجات افراد بی شماری و امداد رسانی به زلزله زدگان بم، ورزقان و آذرشهر را دارد.

ناصر غلامی هوجقانروزنامه نگار فعال رویدادها، اجتماعی، گردشگری، ورزشی فرهنگی و غیره است. ناصر غلامی هوجقان سابقه کار در پایگاه های خبری مانند کبر روس، آخرین خبر آذربایجان شرقی، صدای تبریز، تاراکور و روزنامه الخیمیه ایران را دارد.

او همچنین گزارش های متعددی در زمینه گردشگری و میراث فرهنگی مانند مقبره های اسرارآمیز و عجیب تبریز نوشته است. کوه مریخ (دئولر بازاری) سیوان، یک مکان طبیعی ناشناخته. کوه مریخ تبریز; جاذبه های طبیعی ناشناخته را بشناسید مقبره ها و زیارتگاه های پدر و پسر اهل دل، مسجد داش اقلیان (سنگ گریان) خوی، اسرار ناشناخته عمارت پیرآباد ایلخچی و… در یادداشت های مطبوعاتی خود

همکاری آتش نشانی و اضطراری

وی سه دوره داوطلبی، تکمیلی و ویژه آتش نشانی را گذرانده و در چندین نوبت در عملیات اطفای حریق مانند آتش سوزی شادباش تبریز و دیزل آباد تبریز به آتش نشانان کمک کرده است. ناصر غلامی نیز دوره پیشرفته CPR را گذرانده و در زمینه اورژانس حرف های زیادی برای گفتن دارد. وی تا زمان سفر به بیمارستان شهید مدنی تبریز در آمبولانس در مصلی تبریز به کمک و خدمات پیش بیمارستانی به بیماران پرداخت.

ناصر غلامی همچنین به مدت دو سال به عنوان مسئول اطلاع رسانی و هماهنگ کننده خبری کمیته گردشگری ورزش اردبیل فعالیت کرد. و اخیرا به عنوان مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد، مسئول روابط عمومی شین کیو کشین و اداره روابط عمومی منصوب شده است. مسئول استانی هو کونگ فو

انتصاب به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی

در زمستان 1402 با صدور حکمی از سوی رضا اکبری عدلی نماینده شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان منصوب شد.آذربایجان شرقی. بر این اساس ناصر غلامی هجقان با حضور رضا اکبری عدلی نماینده سبک شین کیوکوشین استان آذربایجان شرقی با معارفه برگزار شد.

در این حکم آمده است: جناب آقای ناصر غلامی هوجقان، با توجه به همکاری و سوابق فعالیت های ارزنده و تجارب ارزنده، به موجب این حکم به عنوان مسئول روابط عمومی سبک شین کیوکوشین کاراته استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید. سال از تاریخ فوق امید است در سایه عزت و سلامتی خداوند تداوم حضور و نفوذ آن بزرگوار عزیز در جهت گسترش سبک و تربیت جوانان مستعد در عرصه ورزش موفق و موید باشید. .

دکمه بازگشت به بالا