نازنین ملایی: قانون توزیع سهمیه روئینگ عادلانه نیست/ باید یک سال پیش اعتراض می کردیم

این دختر قایقران ایرانی گفت: “توزیع سهمیه های ایران ناعادلانه است و کشورها باید به محض فراموش شدن قانون اعتراض کنند.”

نازنین کلایی در مصاحبه با میجیک ، در صورت اعزام مردی بین او و بهمن نصیری به المپیک توکیو اظهار داشت: “قوانین فدراسیون جهانی اعلام کرد ، ما این امکان را می دهیم که چنین اتفاقی در المپیک انتخابات رخ دهد و من روزی مانند این روز را تعیین کرده اند. فدراسیون همچنین باید قانونی را پیش از مسابقه بگذراند که آینده عادلانه ای نخواهد بود ، اما من فکر می کنم قانونی که توسط فدراسیون جهان وضع شده عادلانه نیست زیرا طبق قانون ، فردی که نایب قهرمان آسیا شده است از کار افتاده و یک هفتم خواهد بود. او در آسیا شماره هشت است و قدرت نمایش موقعیت را ندارد.

ملا در پاسخ به این س whetherال که آیا فکر می کنید فدراسیون جهانی با درخواست ایران مبنی بر عدم اعزام نمایندگان ژاپن به وسیله اعلامیه ، موافقت می کند ، ایران به جای یک کشتی ، دو کشتی به المپیک می فرستد ، ملا گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. اما واقعیت این است که غیرممکن است. با این حال ، زمان دیگری به المپیک باقی نمانده است و فکر نمی کنم فدراسیون جهانی در این مدت تغییری ایجاد کند. نکته این است که ما قبلاً می دانیم که این قانون از قبل وجود دارد و بی عدالتی که در صورت وقوع اتفاق خواهد افتاد ، و من فکر می کنم ما باید به همان تظاهرات اعتراض کنیم ، سه سال پیش یا حتی یک سال قبل که المپیک به تعویق افتاد ، و بعضی از آنها را من گرفتم کشورهای دیگر برای تغییر این قانون

وی افزود: “من حتی به بهمن نصیری گفتم كه حالا ژاپن از شما عصبانی تر است و من فكر می كنم كه او در هر چهار كشتی مدال طلا گرفته است و می تواند از راه دور سهمیه را در مقایسه با سایر كشورها بدست آورد ، اما فقط می تواند دو قایق را به المپیك برساند. ارسال کنید. بسیاری از کشورها از این قانون راضی نیستند و این قانون وضع شده است ، کشور می تواند جمع شود و به این قانون اعتراض کند. قوانینی که توسط فدراسیون جهانی تنظیم شده این است که فقط بسیاری از کشورها در المپیک شرکت می کنند ، اما آنچه مهم است این است که فقط تعداد کمی از رقبای بزرگ جهان در المپیک شرکت می کنند. مثل شش نفر ، هفت نفر از بهترین ها با هم رقابت می کنند و بقیه می آیند آب بازی می کنند!

ملوان ایرانی گفت: “درخواستی كه قبلاً و هم اكنون داریم پذیرش سهمیه است ، اما به دلیل قوانین فدراسیون جهانی ، ما نمی توانیم در بازی های المپیك شركت كنیم ، بنابراین از مقامات می پرسیم كه آیا این امكان وجود دارد.” . کلیه حقوق و مزایا باید برای هر دو مرد در نظر گرفته شود زیرا ما کاملاً سخت تلاش می کنیم و می خواهیم به این سهمیه برسیم.

وی درباره حضورش در مسابقات قایقرانی مقدماتی المپیک گفت: “همه قایقرانان از دستاوردهای خود راضی هستند زیرا بهترین اعتبار چند سال اخیر را نشان می دهند.” ما انتظار داریم ژاپن قدرتمند باشد و بر اساس آن امیدواریم که بتوانیم با آنها رقابت کنیم و تعیین کنیم چه کسی صد ثانیه برنده خواهد شد ، اما ژاپن شگفت آور است که همه مردم و جدا شدن خود از کشورها غیر از مرحله اولیه هستند. و این مزایای خود را نشان می دهد.

تاورز به عنوان اشاره به رقابت با نماینده ژاپن در انتخابی نهایی المپیک ، گفت: “در طول 14 سالی که او ورزش حرفه ای انجام می داد ، من هرگز ندیدم که ورزشکاران ژاپن و ژاپن دختر دیگری را در انفرادی قایق داشته باشند که آنها را شمرد و ما این برنامه بر اساس نتایج انجام شده است. ورزشکاران ژاپنی هرگز درگیر مسابقه ای نشدند تا بتوانیم در مورد او تجزیه و تحلیل کنیم ، و او کاملاً شوکه شد و دوران سلطنت خود را نشان داد. گویا برنامه المپیک ژاپن سه ساله است و یک تیم در فرانسه آماده می کند.

وی گفت: “این اولین بار است که در یک پاروی سنگین وزن شرکت می کنم و از رسیدن به خط آخر خوشحال نیستم.” روز قبل از مسابقه ، وقتی وزن بدن من 60 و نیم کیلو بود و مربی به من گفت ، مثلاً الان سنگین شده ام (می خندد). در واقع ، من یک کلاس سبک وزن هستم که با کلاس سنگین وزن رقابت می کنم و من را دوست دارم. من فقط امیدوارم که در مسابقه بعدی بتوانم دوباره با ورزشکار ژاپنی رقابت کنم زیرا من الان آن را می دانم و می دانم چگونه پارو بزنم ، بنابراین در مسابقه بعدی آماده رقابت با این ورزشکار خواهم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا