مطالب میجیک

میزبانی ضعیف تایلند از مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان دختر آسیا

امکاناتی که تایلند برای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا فراهم کرده است، کیفیت لازم را ندارد.

به گزارش خبرنگار میجیک از تایلند، مسابقات والیبال قهرمانی بانوان آسیا با حضور 11 تیم از 15 تا 10 خردادماه در شهر ناخون پاتوم تایلند برگزار می شود.

امکاناتی که کشور میزبان برای مسابقات در نظر گرفته است کیفیت لازم را ندارد اما ممکن است با برنامه ریزی شرایط بهتری را برای تیم های درگیر فراهم کند.

سالن بدنسازی شهر از نظر روشنایی، کفپوش، سرمایش و سیستم تهویه مناسب نیست. برای نورپردازی سالن، نورهای نئونی در سقف تعبیه شده بود که بسیاری از آن ها روشن و تعویض نشده بودند. سیستم خنک کننده سالن دارای فن های متعددی است که هیچ تاثیری در خنک سازی محیط ندارد.

تایلند در میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا خوب نیست

از طرفی کف سالن، پارکت چوبی و فاقد کیفیت بوده و استانداردهای لازم را ندارد. سرویس های بهداشتی نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت غیرقابل استفاده هستند و والیبالیست ها در شرایط سخت عملاً تمرین می کنند.

مهمان‌نوازی ناکافی تایلندی فقط برای سالن بدنسازی نیست، بلکه اتوبوس‌های حمل و نقل کارگران قدیمی و داغ هستند. این امر مسیر ناخن را در هوای گرم دشوار می کند.

با توجه به اهمیت کنفدراسیون والیبال آسیا در رده های پایه، انتظار می رود کشور میزبان توجه بیشتری داشته باشد و امکانات بهتری را ارائه دهد.

تایلند در میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا خوب نیست

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا