می‌خواهم از حسن یزدانی انتقام بگیرم!

حسن یزدانی

به گزارش خبرگزاری میجیک؛ جاوریل شاپیف کشتی گیر داغستانی تیم ازبکستان که در مسابقات کشتی آزاد وزن 86 کیلوگرم بازی های آسیایی هانگژو به مدال برنز دست یافت و در مسابقات جهانی بلگراد به مقام پنجمی دست یافت، جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورد. ، خط کشی برای حسن یزدانی.

به گزارش خبروزی، در آستانه المپیک پاریس درباره آمادگی خود گفت: می توان گفت همه چیز طبق برنامه است. اکنون راهی نالچیک هستم و در آنجا آخرین مرحله اردوی آماده سازی را با کشتی گیران بومی برگزار می کنم. پیش از این من و مربی دو اردوی آمادگی بدنی عمومی را در گنیب و سپس به همراه تیم روسیه در کیسلوودسک پشت سر گذاشتیم.

شاپیف درباره همکاری با یوسف عبدالسلاموف به عنوان مربی گفت: با وجود اینکه او هدایت تیم ملی لهستان را بر عهده دارد، اغلب با او دعوا می کنیم. بارها با او ارتباط برقرار می کنیم. یوسف یک حرفه ای واقعی، طرفدار کار و فردی مهربان، صادق است. وقتی برای بازی‌ها آماده می‌شدم، فکر می‌کردم که برای تمرینات انفرادی خوب است، اما وقتی افکارم را با یوسف در میان گذاشتم و در نتیجه فدراسیون کشتی ازبکستان و کمیته المپیک موافقت کردند کار با عبدالسلام ف. در اردوی تمرینی با او بسیار راحت است.

نایب قهرمان آسیا درباره سه کشتی گیر داغستانی دیگر که احتمالا در پاریس با او مبارزه خواهند کرد، گفت: از نظر خلق و خوی در این سطح اصلا مشکلی ندارم. همه ما بچه های بزرگی هستیم که می دانیم چرا در المپیک می جنگیم. هیچ چیز شخصی روی تشک نیست، فقط ورزش است. هرکسی که قرار است برنده شود، برنده خواهد شد، اما مهمترین چیز این است که همه از آسیب دیدن خودداری کنند.

شاپیو درباره اینکه کدام یک از این 15 نفر می توانند حریف المپیک باشند، گفت: درباره حسن یزدانی; من دو بار به او باختم و می خواهم انتقام بگیرم. علاوه بر این، او بسیار محبوب و مورد تقاضا است که همه می خواهند از او پیشی بگیرند.

وی با اشاره به تجربه خود در المپیک توکیو گفت: حیف است که نتوانستم در ژاپن مدال بگیرم اما تجربیات ارزشمندی کسب کردم که امیدوارم امسال به من کمک کند. اکنون رویکرد حرفه ای تری به آموزش دارم و به نظم و انضباط شخصی و تغذیه توجه می کنم. علاوه بر یوسف عبدالسلام ع.، علی احمداف، متخصص تغذیه ورزشی نیز به صورت انفرادی با من همکاری می کند. من قبلا جو المپیک را تجربه کرده ام، بنابراین نیازی به تطبیق ذهنی نیست. تنها چیزی که باقی می ماند این است که در اوج توانایی های بدنی خود به آغاز اصلی این چرخه نزدیک شوید.

آزادکار وزن 86 کیلوگرم تیم ازبکستان گفت: بیشتر آنها را ملاقات کرده ام و از مبارزات آنها اطلاع دارم. با وجود آن، من و یوسف در حال تجزیه و تحلیل کشتی های دشمن بودیم. به لطف رده‌بندی UWW، ما یک ایده تقریبی داریم که از کدام کشتی‌گیران عبور کنیم و به این مسابقات توجه بیشتری داشته باشیم.

شاپیف در پایان گفت: اردوی ما در نالچیک به مدت دو هفته ادامه دارد، سپس در روز 24 مردادماه برای سفر به پایتخت فرانسه به تیم ملی ازبکستان ملحق می شوم.

258 258

دکمه بازگشت به بالا