مطالب میجیک

میترا شعبانیان: کرونا شوخی‌بردار نیست/ با بسته بودن راه‌ها چگونه مسابقه بدهیم؟

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: اگر این محرومیت محدود شود ، مشخص نیست که تیم های حاضر در لیگ چگونه باید به شهرهای دیگر سفر کنند و رقابت کنند.

به گزارش میجیک ، موج سوم شیوع تاج در کشور و افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر باعث شد که ستاد ملی مبارزه با فساد کرونا تصمیم به اجرای محدودیت های ملی بگیرد که از اول دسامبر آغاز می شود. اگرچه این احتمال وجود دارد که در این دوره لیگ های ورزشی به تعویق بیفتند و همچنین فدراسیون های والیبال در ابتدا خبر تعلیق لیگ های مردان و زنان را اعلام کردند اما پس از چند ساعت مشخص شد که رشته هایی که قبلاً قبل از مسابقات مجوز گرفته بودند همچنان فعال خواهند بود. و تعطیل نبود.

میترا شعبانیان در مورد این مسابقات با اعلام اینکه از بیماری بیماری کرونا قلب رنج می برد ، به میجیک گفت: “من یک هفته در خانه قرنطینه شده ام و فقط می توانم صحبت کنم.” این اصلاً شوخی نیست. ما در مسابقات شرکت نکردیم و فقط در تمرینات شرکت کردیم ، اما من آلوده شدم. البته من اکنون نمی دانم که چگونه برای بازی کردن به شهر دیگری سفر کنم زیرا ممنوعیت سفر وجود دارد.

وی درباره نظارت بر تمرین تیم پیکان در طول کرونا اظهار داشت: در آن مدت مربیان و کادر فنی تیم را مربیگری می کردند ، من همچنین برنامه های تمرینی را از راه دور ارسال می کردم و کارهای تیم را رصد می کردم.

شعبانیان در مورد آمادگی تیم برای حضور در مسابقات گفت: خوشبختانه حدود دو ماه و نیم است که تمرین می کنیم و شرایط خوبی داریم. یکی از بازیکنان تاج داشت اما بهبود یافت و تمرین کرد. اگر مشکلی پیش نیاید ، هفته آینده به اصفهان خواهیم رفت و مرحله مقدماتی را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: ما می توانیم آنچه را که می خواهیم در زمین انجام دهیم زیرا بازیکنان بسیار ماهر هستند. فکر می کنم رقیب اصلی ما اصفهان است که تیمی باتجربه و خوب دارد و تقریباً سال ها و هماهنگ با تقریباً هر تیمی کار کرده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا