مطالب میجیک

مکاتبه فدراسیون برای جذب مربی خارجی وزنه‌برداری بانوان/ شرط اعزام زنان به بازی‌های قونیه

رئیس فدراسیون وزنه برداری در بازدید از اردوی تیم ملی بانوان از مکاتبه برای استخدام مربیان خارجی خبر داد.

به گزارش میجیک، سجاد انوشیروانی به همراه بهداد سلیمی و کروش باقری از اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان در قزوین بازدید کردند. انوشیروانی در این بازدید گفت: امروز انرژی و انگیزه بالا در تمرینات به ما انرژی مضاعف می دهد. خوشبختانه همدلی خوبی در خانواده وزنه برداری شکل گرفته است. تصدیق می کنم که این همدلی و هم افزایی ما را به آینده امیدوارتر می کند. در این مدت کوتاه تلاش می کنیم حداقل شرایط را برای اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان فراهم کنیم. البته ایراداتی نیز وجود دارد، اما به تدریج سعی می کنیم شرایط مناسبی را برای پیشرفت وزنه برداری بانوان فراهم کنیم.

وی ادامه می دهد: ما به زحمات شما احترام می گذاریم و موظفیم شأن کار شما را به بهترین نحو حفظ کنیم. امیدواریم اگر مشکلی در کار وجود دارد، بدون تعارف به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آن را حل کنیم. معتقدم زنان ما پتانسیل کمتری نسبت به مردان ندارند و اگر همه چیز آماده باشد در آینده می توانند در عرصه بین المللی مدال بگیرند. البته رسیدن به این اهداف به تلاش و کوشش ما بستگی دارد، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این انگیزه را در شما افزایش دهیم. من، بهداد سلیمی و دیگر قهرمانانی که در این مسیر همدردی کرده‌ایم، همگی از لذت صعود و ایستادن بر سکوی جهانی یا المپیک لذت برده‌ایم. اکنون می خواهیم وزنه برداران زن شیرینی کسب این جایزه را احساس کنند.

* به دنبال مربی خوب خارجی هستیم

رئیس فدراسیون وزنه برداری از تلاش برای جذب مربیان خارجی برای تیم بانوان خبر داد و گفت: در وزنه برداری بانوان به دنبال یک ستاره و یک مدال نیستیم. ما می خواهیم یک تیم متحد و قدرتمند در وزنه برداری بانوان بسازیم و می دانیم با این ظرفیت و پتانسیل تا المپیک پاریس اتفاقات خوبی در وزنه برداری بانوان رخ خواهد داد. ما باید در طول دو یا سه سال سرمایه گذاری خوبی انجام دهیم تا انتظارات را برآورده کنیم. در این مدت کوتاه برنامه هایی برای جذب مربیان خارجی با سابقه و رزومه خوب برای تیم ملی وزنه برداری بانوان صورت گرفته است، اما به دنبال ظرفیت سازی داخلی نیز هستیم و ظرفیت و توان خود را بهینه خواهیم کرد. مربی درجه یک کشورمان

* لیگ وزنه برداری بانوان راه اندازی شد

وی درباره برگزاری لیگ وزنه برداری بانوان تاکید کرد: در تلاش بودیم برای اولین بار لیگ وزنه برداری بانوان را در رده سنی بزرگسالان راه اندازی کنیم. حتماً چارچوبی تعریف می کنیم که حتی با تعداد تیم های کم، بانوان وارد چرخه لیگ شوند تا همچنان شاهد پیشرفت خوبی در این بخش باشیم. برای رده های سنی جوانان و نوجوانان مسابقات منطقه ای را در سطح کشور در نظر گرفته ایم تا بهترین بازیکنان و تیم های هر منطقه به تهران بیایند و فینال لیگ منطقه ای را در آنجا برگزار کنند. این طرح برای پسرها هم جواب می دهد.

*شرایط یک کشور اسلامی را به بازی تبدیل می کند

انوشیروانی در خصوص اعزام بانوان به بازی های کشورهای اسلامی گفت: منعی برای اعزام بانوان به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نداریم. این بدان معناست که امکان شرکت در مسابقات با یک تیم کامل وجود دارد، همچنین ممکن است اعزام نشوید. این بستگی به تلاش شما دارد که به خودتان ایمان داشته باشید و تا پایان روز با انگیزه ورزش کنید. اردوی بانوان تا مسابقات جهانی کلمبیا ادامه خواهد داشت. پس از آن مسابقات قهرمانی کشور را داریم و پس از یک دوره نقاهت کوتاه، خود را برای یک اردوی مستمر و یک مسابقه مهم در سال آینده آماده می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا