مژگان مدائم‌زاده: با مدیریت درست به رنکینگ فیفا برمی‌گردیم/ انگیزه را از زنان فوتبالیست نگیرید

سرمربی Z Change معتقد است که ترک تیم ملی فوتبال بانوان از رده بندی فیفا انگیزه رشد بازیکنان را از بین می برد.

مژگان مدائم زاده در مورد جدایی بانوان ملی پوش فوتبال تیمی از صف فیفا به میجیک گفت: متأسفانه اتفاقی افتاد که قرار نبود اتفاق بیفتد اما با تلاش و حمایت مسئولان و بزرگان می توانیم هرچه زودتر به صفوف برگردیم زیرا لیگ برگزار شد و انگیزه بازیکنان اول پیوستن به تیم ملی سپس در کشورهای مختلف به یک لژیون تبدیل می شود ، اما اگر اولین قدم را نداشته باشید ، بازیکنان انگیزه ای برای رشد پیدا نمی کنند. به همین دلیل ، از مسئولان و بزرگان فوتبال می خواهم که برای بازگشت به صفوف فکر کنند و فعالیتهای ملی خود را داشته باشیم تا رشد فوتبال زنان را از قسمت های تحت ستم جامعه نگیریم. این نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجمی دارد. ما سر و شانه های بالای نردبان تپارو هستیم و این فقط با مدیریت انجام می شود درست است.

وی در مورد تعطیلی تیم ملی فوتبال زنان دو ساله گفت: این یک مسئله برنامه ریزی است و مسئولان ارشد باید بدانند که ما هستیم. من از مسئولان خواستم تا درباره زنان فکر کنند ، زیرا با وجود فشارها و سختی ها ، آنها سعی می کنند نتایج خوبی کسب کنند ، بنابراین ما انگیزه ای از بازیکنان نمی گیریم.

مدائم زاده در پاسخ به اظهارات باشگاه بم در مورد مهندسی لیگ زنان و انتقاد از داور مسابقه مقابل Z ، گفت: من نظر خاصی در مورد تکنیک لیگ ندارم زیرا اینگونه نیست و من به این روند اهمیت نمی دهم. اگر همه تیم ها کنار بروند و مثل هر سال قهرمانی را به بم بدهند ، ما با مشکل روبرو خواهیم شد. با این حال ، ما انتظار داریم که فوتبال رو به جلو ، داوری و مدیریت داوری افزایش یابد زیرا داوران نه تنها اشتباه می کنند و کارت می دهند.

وی افزود: اگر داور بخواهد حرفه خود را ارتقا دهد باید در همه كارها موفق باشد ما انتظار داریم كمیته داوران با افزایش سطح لیگ و افزایش بازیکنان من تعداد و كیفیت داوران را افزایش دهد. داوران می خواهند منصفانه مورد قضاوت قرار گیرند ، آنها باید با مسائل جسمی ، روانی ، شخصیتی ، کیفیت و سختی برخورد کنند. داور خوب به معنای دادن کمترین کارت ، ایجاد تنش در طول مسابقه و مدیریت بازیکنان برای ادامه روند فوتبال است. در این حالت ، کیفیت لیگ بالاتر خواهد بود

سرمربی Z Change در مورد عملکرد تیمش در لیگ برتر فوتبال زنان گفت: به دلیل روند ساخت مسابقات و لیگ های گروه بندی ، حساسیت من بیشتر شده است. ما همچنین در گروهی بودیم که سه تیم در دور دوم ادعای صعود داشتند و این بسیار دشوار بود. من از عملکرد بازیکنان در دور اول کاملاً راضی هستم و امیدوارم بتوانیم رضایت 100 درصدی را در زمینه بازگشت بدست آوریم ، اما در هر صورت ، ادغام بازیکنان جوان با افراد مشهور و داشتن تجربه دشوار است ، و من از بازیکنانی که کمک. یک گل خوب برای باشگاه بگیرید.

مدائم زاده در مورد سایر تیم های حاضر در لیگ گفت: کیفیت مسابقه بالا است و تیم برای پیروزی در زمین حاضر می شود. بنابراین تلاش های او حساس شد. امیدوارم که بتوانیم با عملکرد به مرحله بعدی برویم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا