مطالب میجیک

موضع نامشخص کمیته داوران در قبال آسو جواهری

هیئت منصفه موقعیت خاص خود را برای یکی از زنان قاضی که قبلا تهدید به شکایت از وی کرده بود ، اعلام نکرد.

به گزارش میجیک ، مدتی است شاهد داوری در لیگ برتر فوتبال بانوان هستیم که برای اولین بار در لیگ برتر سوت زده است یا فقط کمی تجربه که حتی صدای مربی را بلند می کند. آخرین تظاهرات علیه اشتباه داور زمانی بود که تیم شهرداری بم ، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ، بیانیه ای تند صادر کرد و ادعا کرد مهندس لیگ است.

اگرچه گفته های بم در مورد مهندسی لیگ کلی و نامشخص است ، اما اشتباهات داور مطمئناً در ایجاد تنش تأثیر داشته است. علاوه بر این ، بسیاری از مربیان در مصاحبه از داور سوال کردند و سعی کردند سطح را افزایش دهند زیرا بازیکنان و مربیان با ارزیابی اشتباه تلاش خود را از بین نبردند.

غیرممکن است که بگوییم اشتباه یک داور می تواند مانع از دستیابی تیم به این حق شود. فقط برای در نظر گرفتن وضعیت حساس گروه اول مسابقات ، جایی که سه تیم شهرداری بم ، سپاهان اصفهان و Z تغییر اصفهان شانس صعود به مرحله نهایی را دارند ، و اشتباه در این رقابت نمی تواند کلیشه ای باشد “اشتباه این است بخشی از داور. ” او توضیح می دهد که چرا هر تیمی چند صد میلیون نفر را برای دانش آموز شدن هزینه کرده است.

این دقیقاً هیئت منصفه است که باید بیاید ، یعنی دادن قاضی با حساسیت به قاضی ، محاکمه مرد جوان طبق اصول ، آموزش و پیشرفت قاضی ، نه اینکه فقط اشتباه را نادیده بگیرد و هم از موارد عجیب قاضی استفاده کند. دلیل. تجربه خود را حفظ نکنید.

آسو جواهری یکی از داوران باتجربه است که با استدلال های عجیب و غریب مانند تحقیقات در جامعه شناسی ورزشی ، مطالعات جنسیتی و اقتصاد سیاست های ورزشی تهدید به تاخیر می شود. یا نه؟ داور طی 10 هفته فقط 4 تصمیم دارد که سه تصمیم در نیم فصل است.

بعد از نیمه اول این فصل ، جواهری بار دیگر با مسئولان کمیته داوران صحبت کرد و تأیید کرد که به فعالیت خود در زمینه تحقیقات ورزشی ادامه خواهد داد. پس از آن دیگر خبری از داور در لیگ نبود تا اینکه وی به عنوان داور چهارم مسابقه انتخاب شد که با نتیجه 17 بر صفر برای کردستان و چان به پایان رسید. به نظر می رسد گزینه ها از فشار رسانه ای بیشتر فرار می کنند.

مقایسه تعداد داوران در لیگ با برخی داوران بی تجربه نشان می دهد كه تعداد داوران برخی داوران بی تجربه بعضی اوقات از داوران باتجربه بیشتر است. چهره ناشناخته ای که فصل گذشته به دلیل راهنمایی های ممبینی وارد لیگ شد و 30 داور زن را بنا به درخواست محروم کرد ، اکنون این فرصت را دارد که از یک داور چهارم به یک هافبک تبدیل شود. این سرعت درصد خطاهای دادگاه را افزایش می دهد و با جستجوی آسان می توانید مصاحبه های متنوعی را پیدا کنید که عملکرد برخی قضات را نقد می کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال باید موضع خود در مورد آسو جواهری را اعلام کند. داوری که سالها زحمت کشیده و تجربه کسب کرده است ، اکنون در شرایطی به سر می برد که نمی داند آزاد شده است یا هنوز فرصت قضاوت را دارد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا