مطالب عمومی

موافقت با SNAP برای ارائه تخفیف به افراد کم درآمد / نصب نردبان های قابل حمل در ایستگاه های مشکل دار



رئیس سازگاری راه های تهران از قول مساعد اسنپ برای ادامه خدمات به معلولین خبر داد.

زهرا نجاد بهرام در مصاحبه با میجیک ، وی با بیان اینکه سال گذشته با SNAP قراردادی منعقد شده است تا در دفتر مرکزی اصلاح جاده معلولان در تهران ادامه یابد ، افزود: شهرداری تهران برای حمل و نقل معلولان وانت ویژه ای دارد ، اما این مدیریت شهری محدود است.

وی اظهار داشت: سال گذشته ستاد سازگاری جاده با SNAP قرارداد منعقد کرده بود و به منظور تحقق مسئولیت اجتماعی خود این شرکت تخفیف 20٪ تخفیفی را به افراد دارای معلولیت حداکثر 6000 تومن پیشنهاد کرده بود. بررسی شده است و ما با همکاری سازمان بهزیستی ، 150 هزار معلول را شناسایی کرده ایم و برای تخفیف به این شرکت تحویل داده ایم.

نجاد بهرام خاطرنشان کرد: این همکاری تا پایان سال گذشته ادامه دارد ، افزود: ما درخواست های بسیاری از معلولان به ویژه نابینایان و ناشنوایان داشتیم که می خواستند این همکاری را گسترش دهند ، بنابراین مدیرعامل SNAP قول تحقیق داد. . این همکاری را ادامه دهید

وی همچنین از نصب پل های قابل حمل در ایستگاه های BRT خبر داد و گفت: فاصله بین ایستگاه و اتوبوس BRT باعث شد بسیاری از معلولان از جمله صندلی های چرخدار از خطوط BRT استفاده نکنند و به همین دلیل از 43 دستگاه اتوبوس قدیمی استفاده نشده است. بدون پل های قابل حمل ، این پل به گونه ای طراحی شده است که توسط مسئولان معلول دارای معلولیت نصب شود ، و اتوبوس های جدید دارای پل های قابل حمل هستند که نیاز به راننده اتوبوس توسط معدود افراد دارد. قدرت باز کردن این پل ها.

انتهای پیام


این مقاله بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع خبری بوده و سایت میجیک هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا