مطالب میجیک

مهسا جاور پس‌از تاریخ‌سازی: زوج من و زینب به‌موقع کشف شد

قایقران المپیکی ایران گفت: من و زینب نوروزی تصمیم گرفتیم تیم انتخابی المپیک را با ریسک بالا اما با اعتماد متقابل حفظ کنیم و بتوانیم به سهمیه تاریخی دست پیدا کنیم.

مهسا جاور در گفت وگو با میجیک، درباره کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه دو قایقرانی المپیک برای اولین بار صحبت کرد. البته می دانیم که کسب سهمیه در روئینگ سبک دوبل کار سختی است اما به دلیل اعتقاد به خودمان قبول کردیم در این مسابقات بمانیم. شش ماه سختی داشتیم و من مجبور شدم رژیم بگیرم چون باید اضافه وزن پیدا می کردم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی داشتیم و اعتماد کردیم و در نهایت نتایج خوبی گرفتیم. ما عملکرد 100 درصدی داریم و نتایج بهتر از این نمی تواند باشد. تمرینات ما در تهران بود اما در 17 روز پایانی اردو برای تمرین از راه دور راهی ارومیه شدیم و مسئولان ارومیه زحمت کشیدند.

ما همیشه با پیست ها و تجهیزات استاندارد مشکل داریم

وی در خصوص نیاز ورزشکاران قایقرانی به امکانات و تجهیزات بهتر گفت: ما ورزشکاران قایقرانی همیشه با پیست ها و تجهیزات استاندارد مشکل داریم. اردوی ارومیه روی یکی از سدهای مجاور بود اما ما خوب تمرین کرده بودیم و توانستیم با رکورد بسیار خوبی به سهمیه تاریخی خود در قایقرانی دست پیدا کنیم. از این پس باید برنامه ریزی بیشتری انجام شود تا بتوانیم تمرینات را با تمرکز بهتری دنبال کنیم و در المپیک پاریس نتایج بهتری بگیریم.

نایب قهرمان آسیا همچنین گفت: همیشه به حمایت و امکانات بیشتری نیاز داریم. فدراسیون و وزارت ورزش باید شرایط خوبی مانند حضور در مسابقات و اردوهای مناسب را برای کسب بهترین نتایج برنامه ریزی کنند.

من و زینب نوروزی به هم اعتماد داریم

جاور با اشاره به موفقیت همسرش و زینب نوروزی در بازی های آسیایی و سپس انتخابی المپیک پاریس تاکید کرد: ترکیب من و زینب نوروزی شاید دیر پیدا شود اما به موقع است. با ریسک بالا اما با اعتمادی که به یکدیگر داریم این ترکیب را برای انتخابی المپیک بعد از بازی های آسیایی حفظ می کنیم. قطعا تلاش می کنیم برای المپیک سخت تمرین کنیم تا بتوانیم در تاریخ جایگاهی کسب کنیم.

با تشکر از کسانی که با ما هستند

جاور در پایان گفت: از همه کسانی که در کنار ما هستند، خانواده، فدراسیون، دوستان، مربیان و رسانه ها تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را در المپیک پاریس کسب کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا