مهرو کمرانی: IOC می‌خواست حتما مسابقه ناهید و کیمیا انجام شود/ نمی‌دانید چه بر من گذشت

مربی تیم ملی تکواندوی بانوان ایران گفت: نمی توانید تصور کنید که امروز برای من چه اتفاقی افتاده و باید جدول را با نماینده شیلی ، کرونا جایگزین کرد.

مهرو کمرانی: IOC می‌خواست حتما مسابقه ناهید و کیمیا انجام شود/ نمی‌دانید چه بر من گذشت

به گزارش خبرنگار میجیک در توکیو ، مهرو کامرانی پس از حذف ناهید کیانی از المپیک گفت: “ما اکنون همه روزهای سختی را سپری می کنیم.” نمی توانم آنچه اکنون برایم اتفاق می افتد را توصیف کنم. شیمی از کودکی دانشجوی من بوده و ناهید کیانی پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با سختی زیادی توانست سهمیه المپیک را بدست آورد. دوستی و زهره هم به او احترام می گذارند زیرا کیمیا کاپیتان تیم است. شرایط کار را در این مسابقه سخت کرد. ونوس سخت کار کرده است و من از آن خیلی مریض هستم زیرا او در المپیک موفق نخواهد شد.

کامرانی ادامه می دهد: او خوب تمرین کرده و کمبودی ندارد. همه ما اینجا هستیم تا فارغ از سیاست از ورزش لذت ببریم ، اما می خواهم بدانم که چرا کمیته بین المللی المپیک این کار را انجام می دهد. مانند مسئولان ورزشی در این دنیا ، سیاست نیز تفاوتی با ورزش ندارد. نمی توانم با قطعیت بگویم ، اما فکر می کنم شما می خواهید جلسه کمیته بین المللی المپیک برگزار شود. المپیک شعار اختلاف سیاسی با این ورزش نیست و همه آنها مانند خانواده بودند. اما امروز می دانیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.

مربی تیم ملی تکواندوی بانوان همچنین گفت: “در واقع تصمیم گیری در این مسابقات قبلاً اتفاق افتاده است ، اما از آنجا که تکواندوکاران شیلی تاج را نگه دارند ، باید جدول جایگزین شود نه اینکه با ورزشکاران جایگزین شود.” این اولین بار است جدول المپیک با 17 بازیکن تشکیل می شود و این بی عدالتی است که به ما شده است. برای حل مشکل ، به احتمال زیاد IOC می خواهد این بازی اتفاق بیفتد و شیمی با ورزشکارانی از ایران روبرو می شود.

کامرانی درباره شرایط کیمیا علیزاده گفت: این مسابقه برای کیمیا نیز سخت بود. این را می توانیم از چهره شیمی احساس کنیم. به دلایلی ، او تصمیم گرفت از ایران مهاجرت کند و مطمئناً نمی خواست اتفاقی بیفتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا