مطالب میجیک

منتشر شده “موضوع زندگی زنان” / مطالعه آمادگی جسمانی و رشد زندگی زنان – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، کتاب “زندگی زن” به نویسندگی جوآن بوریسنکو اخیراً توسط غیاث مردانی راد ترجمه و توسط No House منتشر شده است. این کتاب عنوانی از “مرکز آموزش زنان” است که توسط این ناشر نوشته شده است.

این کتاب برای اولین بار در سال 1996 توسط انتشارات ریچارد در نیویورک منتشر شد و نویسنده آن به عنوان یک محقق یا محقق شناخته شده و عارف شناخته شده است. ژان بوریسنکو از سال 1988 به عنوان عضو انجمن های عمومی در حال انجام است و تحقیقات پزشکی و دینی را با شفابخشی و شفابخشی معنوی ترکیب می کند. یکی از دلایلی که این گوینده و محقق از توانایی وی در برقراری ارتباط بین فرهنگ های مختلف آگاهی دارد.

نویسنده “زندگی زن” دارای مدرک دکترا و حرفه ای در تاریخ سرطان و شخصیت درمانی است و بعداً اهدا می شود. پس از فارغ التحصیلی ، او تدریس پزشکی را انجام داد و تا سال 1988 به تمرین خود ادامه داد. او بنیانگذار روانی و جسمی بیمارستان Diakons New England است. اولین کتاب منتشر شده توسط بوریسنکو “خدمات جسمی ، بهبود سلامت روان” ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز بود. او هم اکنون در خانه سالمندان تدریس می کند ، در کلیسا سخنرانی می کند و در مورد شفا با پزشکان بحث می کند.

جوآن بوریسنکو کتاب “کار زندگی زنان” را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در زندگی هر زن تألیف کرده است و همانطور که می نویسد ، کارهای زیادی با زنان انجام می شود. او می گوید این کتاب برای همه زنان در تمام مراحل زندگی است و سعی می کند بینش را در زمینه زیست شناسی ، روانشناسی و روانشناسی زنان به صورت نوشتاری ارائه دهد. اینمولف با استفاده از تحقیقات جدید پزشکی و توزیع طول عمر زنان تا هفت سال ، پروتئین هایی را ایجاد می کند که باعث ایجاد تغییرات جسمی ، روحی و معنوی در بدن انسان می شوند. زنان

این کتاب دارای 13 فصل است که عناوین آن عبارتند از: “تولد” ، “تولد تا 7 سال: کودکی” ، “7 تا 14 سال: میانسالی” ، “14 تا 21 سال: جوان” ، “21 تا 28 سال “. “یک خانه از خود داشته باشید” ، “28 تا 35 سال: بیش از سی سال” ، “35 تا 42 سال: تعمیر و تعادل” ، “سن 42 تا 49 سال: تغییر متوسط ​​سن” ، “29 به مدت 56 سال: از گیاهان گیاهی گرفته تا “درمان هورمون” ، “56 تا 63 سال: قلب زن” ، “63 تا 70 سال: زنان جوان” ، “70 تا 77 سال: تغییر استاندارد ci “و” 77 تا 84 سال: بررسی زندگی “.

در این بخش از کتاب می خوانیم:

راجر و جولیا عاشق یکدیگر هستند و ظرف یک ماه آینده روحیه بالا می رود تا جایی که تقریباً هر ساعت بیدار می شوند و در مورد یکدیگر فکر می کنند. آنها با هم کار می کنند ، با هم غذا می خورند و از مناطق روستایی دور می شوند و زندگی ، امیدها و آرزوها را به اشتراک می گذارند. به نظر می رسد آنها در زمان های دیگر در پیله هستند ، جایی که بقیه جهان در حالی که با روابطشان روبرو هستند ، در حال پرش است. در حالی که آنها غالباً از روزهای کاری که دوازده تا چهارده ساعت به طول انجامید ، خسته شده بودند ، اما اکنون به نظر می رسد که آنها به بیشترین قدرت قلاب شده اند و کلینیک خود را بهتر و بهتر می کنند. شادتر آنها هنوز هم در پایان روز انرژی دارند ، بنابراین شب ها دوست می یابند و عاشق شدنشان طول می کشد. با این حال ، صبح ، صرف نظر از کمبود خواب شب قبل ، آنها دوباره قدرت خود را دوباره به دست آوردند و کاملاً هوشیار و آماده برای انجام همه تلاش خود بودند. خیلی بد نیست که نمی توانید هیجان را حفظ کنید!

این کتاب با 386 صفحه ، 1100 نسخه و هزینه 58000 تومان منتشر شده است.

دکمه بازگشت به بالا