منابع اماراتی خبر دادند؛ محمد بن زاید به ژنرال حفتر پشت کرده است

منابع در امارات متحده عربی می گویند ژنرال به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، خلیفه هافتار ، فرمانده نیروهای لیبی شرقی تحت حمایت امارات متحده عربی ، به دنبال پناهندگی سیاسی است.

منابع اماراتی خبر دادند؛ محمد بن زاید به ژنرال حفتر پشت کرده است

حساب توییتر که خود را به عنوان یک افسر اطلاعاتی امارات به تصویر می کشد ، در توئیتی نوشت که محمد بن زاید ، حاکم و فرمانده رهبر تیم امارات ، حاکم است که «تهنون» (از افراد نزدیک به بن زاید) اینقدر به هافتار برسد. او و خانواده اش قبول نمی کنند که پناهندگی سیاسی بدهند.

براساس روزنامه القدس العربی ، برخی منابع می گویند امارات و مصر تصمیم گرفته اند پس از باخت در ارتش از هافتار پشتیبانی نکنند.

براساس این گزارش ، روزنامه مادی مصر به نقل از منابع نزدیک به هافتار گفته است که مصر و امارات به این نتیجه رسیده اند که هافتار “از چرخه های سیاسی و قدرت در لیبی پدید آمده است.”

قاهره و ابوظبی بیش از یک سال از آغاز حمله نظامی هفتار برای تسخیر شهر طرابلس ، خانه وحدت ملی لیبی ، پشتیبانی سیاسی و تسلیحاتی را در اختیار نیروهای حافظ قرار داده اند. فضایی منتشر شده است.

در مقابل ، قطر و ترکیه ، دو کشور مخالف سیاست های مصر و امارات ، از دولت ملی انسان دوستانه حمایت می کنند و سلاح ها ، پشتیبانی سیاسی و اعزام نیروها به لیبی در پیشرفت سربازان در ماه های اخیر نقش داشته اند. طی یک هفته ، نیروها چندین شهر مهم را از جمله فرودگاه الاوسطاه و فرودگاه نظامی الواتیه را در غرب آزاد کردند.


سال گذشته آموزش نیروی دو طرفه (برادر:حیف آبی: معامله)

پس از گذشت یک سال و دو سال ، نیروهای هفتار اکنون توسط نیروهای دولت وحدت ملی لیبی در غرب طرابلس تحت محاصره قرار گرفته اند.

آخرین پیام /

دکمه بازگشت به بالا