مطالب میجیک

ملی‌پوش پینگ‌پنگ: آنقدر هزینه‌ها بالاست که به حضور در تور جهانی فکر نمی‌کنم

شیما صفایی گفت که اسپانسر ندارد و هزینه حضور در تور بین المللی بسیار بالاست و به همین دلیل امکان اعزام فوری وجود ندارد.

به گزارش میجیک، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز برگزار شد و شیما صفایی، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو با پیروزی مقابل رقبای خود به عضویت تیم ملی درآمدند. پیش از این ندا شهسواری که بالاترین رنکینگ جهان را در بین ورزشکاران ایرانی دارد از انتخابی معاف شده و به عضویت تیم ملی درآمد.

شیما صفایی که در دور اول این رقابت ها به عنوان قهرمانی تیم ملی دست یافت، درباره رقابت های انتخابی به میجیک گفت: مسابقات در سطح کشوری برگزار می شود که الحمدالله با کسب 10 برد و یک باخت اولین قهرمانی را کسب کردم و وارد مسابقات شدم. اولین تیم ملی.” . نسبت به سال های قبل آمادگی بیشتری داشتم و مسیر هموارتر بود.

وی در خصوص شانس حضور تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی هانگژو گفت: سطح بازی های آسیایی بسیار بالا است زیرا او قهرمان پینگ پنگ آسیایی است و در این رشته ورزشی حضور دارد و به همین دلیل کسب مدال سخت است. اما اگر شرکت کنیم سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم و پیشرفت کنیم و از طرفی تجربیاتی به دست آوردیم که در بازی بعدی کمک کرد.

صفایی که برای اولین بار در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشت، درباره این تجربه گفت: مسابقات المپیک رزومه ای برای هر بازیکنی است و هرکسی فرصت حضور پیدا نمی کند. این به من اعتماد به نفس می دهد اما هدف اصلی من حضور در المپیک است و امیدوارم به المپیک 2024 راه پیدا کنم.

وی در خصوص بازی لیگ بانوان نیز گفت: با دور رفت شهرداری قرارداد دارم و هنوز دو بازی باقی مانده است. ما 70 درصد می توانیم قهرمان شویم اما باید تا پایان صبر کنیم تا ببینیم چه می شود.

صفایی به بازی پیش رو اشاره کرد و گفت: ما یک مسابقه قطری داریم که با حضور بانوان شهسواری، اشتری و صامت برگزار می شود. پس از تور ایرانگردی، همچنان در تور سلیمانیه جوانان و جوانان عراق شرکت خواهیم کرد. از طرفی لژیونر بوده ام و در دو دوره آخر لیگ ترکیه برای تیمی از آنکارا بازی خواهم کرد.

او در مورد امکان اعزام به تور بین المللی با هزینه شخصی گفت: من اسپانسر ندارم که بتواند از نظر مالی به من کمک کند. هزینه های حمل و نقل شخصی نیز بسیار بالا است و من به آن فکر نمی کنم.

صفایی در پایان از فدراسیون تنیس روی میز، کادر فنی تیم ملی، مربیان، شورای استانداری همدان و والدینش تشکر کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا