مطالب میجیک

ملی‌پوش فوتسال زنان: ۹۹ را دوست نداشتم/ خاطرات شیرین کم بودند

نسترن مقیمی می گوید شیوع مداوم تاج در سال 1399 باعث ایجاد خاطراتی شد که تلخ تر از شیرین بودند.

نسترن مقیمی در گفت وگو با میجیک ، درباره وضعیت فوتسال بانوان در سال 1999 اظهار داشت: سال گذشته از نامینو اصفهان به سایپا آمدم. خوشبختانه انتخاب خوبی داشتم و از شرایط تیم و کادرفنی راضی بودم. از طرف دیگر ، مسابقه خوبی داشتیم ، اما برخی از تیم هایی که به لیگ آمدند دیر بسته شدند و به همین دلیل کیفیت آنها پایین آمده بود. ای کاش مسابقات در دو گروه 6 تیمی برگزار می شد و یک هفته مرخصی نداشت تا لیگ طولانی نشود ، اما نمی دانم چرا سازمان لیگ برای داشتن 14 تیم فشار می آورد.

وی در مورد تعداد انصراف ها در لیگ در حال حاضر گفت: “بعضی از تیم ها در این فصل عملکردی نداشتند که این به ضرر ما بود ، بنابراین بعد از 6 هفته فقط سه بازی انجام دادیم. در یکی از آن بازی ها ، ما مقدار زیادی پول ، داور هتل ها را آزمایش و رزرو کرد ، اما او گفت که حریفش وارد کار نخواهد شد. در یک شرایط اقتصادی بسیار دشوار مانند باشگاهی که مایل به حمایت از زنان است ، ضرر مالی دلگرم کننده خواهد بود.

این بازیکن که با 12 گل بهترین گلزن تیم سایپا است ، در مورد آن گفت: خوشبختانه شرایط برای من و تیم خوب است. ما بازیکنان جوان و آینده داری داریم و این باعث می شود آنها بهترین گلزن یا بازیکن باشند. اگر من بهترین گلزن تیم ما بودم ، قطعاً 90٪ آن به خاطر تلاش های تیم من بود. البته ، حتی اگر در جدول گلزنان لیگ در موقعیت دوم قرار داشتم ، اما به دنبال مادر گل نبودم زیرا در پست عقب بازی می کردم.

مقیمی درباره سال گذشته گفت: ما فقط یک زمستان بودیم و 9 ماه اول لیگ و مسابقات نبودیم. به دلیل گسترش تاج ، من نمی توانستم کار خاصی انجام دهم و به صورت جداگانه ورزش می کردم. من امسال خوشحال نبودم ، اما خوشبختانه شروع شد ، ما دوباره دور هم جمع شدیم و حال و هوایی وجود نداشت.

وی در مورد لغو اردوهای تیم ملی در سال 1999 گفت: “کرونا دلیل خوبی برای لغو پی در پی این اردوها است. من نمی دانم چرا وقتی تیم ملی مردان در اردو داشت این کار را کرد. برای زنان ، او می توانید هر 2-3 ماه اردو بزنید ، اما نه.

تیم ملی فوتسال زنان در مورد خاطرات شیرین گفت: “شیوع کرونا بسیار شدید بود و لغو مسابقه من را بسیار ناراحت کرد ، اما خاطره شیرینی برای یادآوری ندارم.”

سرانجام مقیمی گفت: اگر من بخواهم نماز بخوانم یا سال 1400 را بخواهم ، این پایان تاج است. امیدوارم این بیماری به محض اینکه بتواند دوباره زندگی کند و طبیعی باشد از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا