مطالب میجیک

ملی‌پوش هندبال بانوان: باوجود همه قدرت‌های آسیا سهمیه جهانی گرفتیم

ملی پوش هندبال ایران گفت: الحمدلله با وجود همه تیم های آسیایی می توانیم برای دومین بار سهمیه قهرمانی جهان را کسب کنیم.

عطیه شهسواری در گفت وگو با میجیک، پس از صعود به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی بانوان آسیا و کسب سهمیه قهرمانی جهان، اظهار کرد: الحمدالله با وجود همه تیم های آسیایی دو بار موفق به کسب سهمیه قهرمانی جهان شدیم. . هیچ تیم دیگری در آسیا به این مرحله از رقابت ها نرسیده است.

این ملی پوش هندبال در ادامه درباره پیروزی مقابل تیم های هند، ازبکستان و استرالیا بیان کرد: همه تیم ها سطح قابل قبولی داشتند. هیچ کدام از بازی ها برای ما آسان و مفرح نبود اما با تمرینات و اردوهای منظم در تهران و بافاق به آمادگی مطلوب رسیدیم و خدا را شکر قدرت جسمی، روحی و روانی خود را در بازی از دست ندادیم.

او بعداً گفت: روز قبل ما استرالیا را با اختلاف زیادی شکست دادیم. البته دو برد در بازی قبل انگیزه ما را 10 برابر کرده است. خدا را شکر با اطمینانی که کادر فنی در تک تک بازیکنان وجود دارد و علاقه ای که به ما می دهند، می توانیم دوباره جهانی شویم.

شهسواری در ادامه گفت: امیدوارم در بازی بعدی مقابل کره نتیجه قابل قبولی بگیریم و بتوانیم بهترین رتبه را در نیمه نهایی کسب کنیم. همچنین امیدوارم در مسابقات جهانی نماینده خوب و با کیفیتی برای ایران باشیم و نتیجه بهتری نسبت به دور قبل بگیریم.

وی در پایان گفت: جا دارد از باشگاه بافق که در این مسابقات از تیم ملی حمایت کردند و از آقای پاکدل که از دختران هندبال حمایت کردند تشکر کنم. فدراسیون ها و باشگاه ها با برنامه ریزی دقیق ما را به تکرار تاریخ سازی سوق داده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا