برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

مقایسه پنجره دوجداره وین تک با پنجره دو جداره ویستابست

مشخصات پنجره ویستابست

شرکت ویستابست از سال ۱۳۸۶ فعالیت های خود را آغاز کرده است و در طول ۴ سال توانست خود را یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل upvc در سطح کشور تبدیل کند. ویستابست دارنده اولین گواهینامه رال آلمان در کشور ایران می باشد. این شرکت دارای ۱۳ خط تولید و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن است که همواره محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می کند. این شرکت همواره محصولات خود را از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می کند و سال به سال از محصولات بروز استفاده می کند.

مشخصات پنجره وین تک

قطعا نام محصولات شرکت وین تک به گوش شما خورده است. محصولات تولید این شرکت توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه بررسی و آزمایش می شود تا بهترین محصولات و مرغوب ترین محصولات وارد بازار شود. از بررسی هایی که در این شرکت انجام می شود می توان به عدم بروز مشکل،تغییر فرم و رنگ اشاره کرد. پنجره های دوجداره وین تک به دلیل موادی که در تولید این پنجره ها انجام می شود، دارای مقاومت بالایی می باشند و طول عمر بالایی نیز دارند. قیمت پنجره های وین تک نسبت به سایر پنجره ها مناسب تر و ارزان تر می باشد.

در ابتدای این مقاله پنجره های ویستابست و وین تک را به شما معرفی کردیم و به مشخصات آن ها نیز اشاره کردیم.در ادامه مطلب می خواهیم به مزایای این پنجره ها اشاره کنیم.امیدواریم که تا انتهای این مطلب ما را همراهی فرمایید.

بهترین مارک پنجره دوجداره نی نی سایت | کاتالوگ ویستابست

مزایای پنجره دوجداره ویستابست چیست؟

۱عایق بندی

شما با استفاده از این پنجره های دوجداره ویستابست، دیگر شلوغی و سر و صدا را حس نمی کنید و این پنجره ها مانع از ورود آلودگی و گرد و غبار به خانه شما می شود.

۲عایق دما

پنجره های ویستابست می توانند بین ۳۵ تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژی جلوگیری کنند.شما با استفاده از این پنجره ها می توانید هزینه های گرمایشی و سرمایشی خود را کاهش دهید.

۳قابلیت تعویض پنجره های قدیمی

با استفاده از پنجره های دوجداره ویستابست،شما به راحتی می توانید بدون تخریب پنجره های قدیمی خود را تعویض کنید.

مزایای استفاده از پنجره های وین تک چیست؟

پروفیل های وین تک علاوه بر زیبایی که دارند،کاربردها و مزایای بسیاری دارند.این پنجره ها عایق صدا و عایق هوا می باشند.شما با استفاده از این پنجره ها،می توانید از هزینه های وسایل سرمایشی و گرمایشی جلوگیری کنید و این هزینه ها به حداقل ترین حالت ممکن می رسد.

مقایسه پنجره وین تک با ویستا بست

هر دوی این پنجره ها دارای کیفیت بالایی می باشند و از بهترین مواد اولیه برای تولید پنجره های upvc استفاده می کنند.پنجره دوجداره ویستابست از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره به دنبال تولید محصولات با کیفیت تر بوده است.

پنجره های دوجداره وین تک نیز به این صورت می باشد.پنجره های وین تک دارای کیفیت های بسیار بالایی می باشد و این را در عرضه پنجره های دوجداره مشخص کرده است.

آیا قیمت پنجره های دوجداره وین تک با پنجره های ویستابست تفاوت دارد؟

هر دوی این محصولات دارای کیفیت های بالایی می باشند و از بهترین مواد اولیه تولید می شود. نسبت به و سایر برندها ارزان تر و مناسب تر می باشد.شما برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر راجب انواع پنجره های دوجداره می توانید به وین کار مراجعه کنید.

در صورتیکه از لولاهای ضعیف در پیرامید وین استفاده شود، با گذشت زمان لنگه بازشو افت پیدا می کند

دکمه بازگشت به بالا