مطالب میجیک

مقاله «زنان، دین و کووید ۱۹ در زیمبابوه» منتشر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، خانم کدزی بیری ، استادیار گروه مطالعات دینی ، ادبیات و فلسفه در دانشگاه زیمبابوه ، هم اکنون در بخش الهیات کاتولیک در دانشگاه بامبرگ آلمان تحصیل می کند. وی مقالاتی در مورد دین ، ​​جنسیت و سیاست منتشر کرده است و در سالهای اخیر از طرف شورای فرهنگی ایران در زیمبابوه یک سفر مطالعاتی به کشور ما بوده است.

این معلم در مقاله ای با عنوان “زنان ، دین و Quaid 19 در زیمبابوه:” چشم انداز زنان آفریقایی. ” این کنفرانس یک کنفرانس ملی در مورد تصمیماتی است که باید برای تغییر قانون اساسی جدید اتخاذ شود. اعضای کنگره اقتدار ، اشتیاق ، قدرت و نفوذ سخنرانان را انکار نمی کنند. موضوع اصلی بحث بازسازی و تحول زیمبابوه بود.

وی در بخش دیگری از مقاله ، اضافه می کند: ایده تلاش برای بازسازی و بازسازی زیمبابوه توسط سندی جیکوبز در گواتمالا ایجاد شده است. جیکوبز الگوی بهبود و نوسازی در زیمبابوه را ارائه می دهد که “زنان” ، “رهبران” و “مردان” نیز “پیروی” می کنند.

بری گفت: “علاوه بر این ، این انجمن برای دستیابی به هدف خود از این پیش بینی استفاده کرد و به این نتیجه رسید که مادر بودن ریشه جامعه زیمبابوه است.” اگرچه ایده ها و دیدگاه های دیرینه ای وجود دارد ، ما باید درمورد اوضاع اقتصادی و سیاسی زیمبابوه مختصر باشیم.

وی گفت: “در نتیجه ناآرامی های سیاسی ، فروپاشی اقتصادی و تحولات اجتماعی ، فشار بر زنان در حال افزایش است.” او وقتی مرد از خانه بیرون می رود با بچه های خانه سر و کار دارد. بیکاری بدترین است ، این رواج دارد زیرا بسیاری از مردان خانواده های خود را تأمین می کنند. Quaid-19 برای بسیاری از خانواده ها یک آزمایش بسیار مهم بوده است. در حالی که نتایج مثبت مانند نزدیکی به هر خانواده در خانواده ، در برخی موارد منجر به جدایی و اختلاف نظر می شود ، به ویژه در مواردی که کمبود منابع زندگی وجود دارد.

محققان و فعالان زن گفتند: “این دوره بیماری هم برای کلیسا و هم برای دولت یک چالش اساسی است.” برای دولت ، چالش احیای اقتصاد و بهبود ثبات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی با وجود اقتصاد شکننده که منجر به ظهور جرم و فعالیت مجرمانه شده است ، و اغلب عواقب جدی برای سلامتی و رفاه دختران و زنان دارد. بازسازی و احیای زیمبابوه در دوران پس از نوزده سالگی به عنوان وظیفه ای مطرح می شود که نیاز به یک زن بزرگ دارد تا بتواند با مردان در مبارزه با خشونت بر اساس جنسیت و جنسیت کار کند و مانع از این نمی شود که زنان در رهبری درگیر شوند. دین و مشارکت در سیاست.

دکمه بازگشت به بالا