مطالب میجیک

معرفی برترین‌های فوتسال جهان/ تیم‌ملی ایران چهارم، گلاره ناظمی هفتم

برترین های فوتسال جهان معرفی شدند و تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم جهان قرار گرفت.

به گزارش میجیک، فوتسال پلنت بهترین های جهان را معرفی می کند. بر این اساس در بخش مربیان برتر، رده بندی نهایی 10 مربی برتر فوتسال جهان در رده ملی اعلام شد و محمد ناظم الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در رده پنجم قرار گرفت. جهان

خورخه گومز، سرمربی تیم ملی فوتسال پرتغال قهرمان جام جهانی لیتوانی به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.

در بخش بهترین بازیکن، کارلوس واگنر گولارته، فیلیوی برزیلی و بازیکن بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال 2021 انتخاب شد و در این بخش، علی اصغر حسن زاده از ایران در رتبه هفتم قرار گرفت.

تیاگو مندس روشا (گیتا) برزیلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال برزیل و اسپورتینگ لیسبون پرتغال نیز به عنوان بهترین دروازه بان لیگ مردان در سال 2021 انتخاب شد.در این قسمت علیرضا صمیمی هفتمین دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران است. .

نونو سرجیو دوس سانتوس دیاز از پرتغال سرمربی تیم فوتسال پرتغال به عنوان برترین مربی مردان در سال 2021 انتخاب شد و احمد باغبانباشی از ایران در رده دهم این رده بندی قرار دارد.

تیم فوتسال اسپورتینگ پرتغال به عنوان بهترین تیم فوتسال مردان در سال 2021 انتخاب شد و در این بخش تیم مس سونگون ورزقان در رده نهم قرار گرفت.

در بخش برتر تیم ملی، تیم ملی پرتغال به عنوان بهترین تیم ملی فوتسال مردان در سال 2021 انتخاب شد و در این بخش، تیم ملی فوتسال ایران چهارمین تیم برتر جهان است.

خوان خوزه کوردرو گالاردو از اسپانیا به عنوان داور سال 2021 انتخاب شد. در این بخش گلاره ناظمی از ایران در رتبه هفتم قرار گرفت.

آنا کاترینا سلوا پیرئوس از پرتغال، دروازه بان پرتغال بنفیکا و تیم ملی پرتغال به عنوان بهترین دروازه بان زن سال 2021 انتخاب شد که در این بخش فرزانه توسلی هشتمین دروازه بان تیم ملی ایران است.

سرانجام خولیو دلگادو گونزالس سرمربی اسپانیا سرمربی دپورتیوو بورلا اسپانیا به عنوان سرمربی برتر فوتسال بانوان در سال 2021 انتخاب شد و در این بخش نرگس الوانی سرمربی تیم پالایش نفت آبادان شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا